مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

آموزش ووکامرس، فروشگاه‌ساز وردپرس

چکیده :

یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی است. برای ما که از وردپرس استفاده می‌کنیم قوی‌ترین سیستم موجود ووکامرس است که توسط شرکت سازنده وردپرس حمایت شده و ما می‌توانید فروش انواع محصولات را با استفاده از آن در سایت خود داشته باشیم ووکامرس در حال پیشی‌گرفتن از تمامی فروشگاه‌سازهای موجود است.
این سیستم از تمامی امکانات وردپرس استفاده می‌کند. با واحد پولی ایران، بانک‌های ایرانی و پست ایران کاملا هماهنگ است. بعد از مشاهده این پکیج قادر خواهید بودفروشگاه خود را با استفاده از ووکامرس ایجاد کنید درگاه‌های پرداخت بانکی ایرانی، واحد پول ایران و … را روی سایت تنظیم کنید امکانات پیش‌فرض ووکامرس را شناخته و از آن‌ها برای فروش بیشتر کمک بگیرید با استفاده از افزونه‌های مختلف امکانات حرفه‌ای را به سایت خود اضافه کنید بعد از گذراندن این آموزش خواهیم توانست فروشگاه ووکامرسی خود را راه‌اندازی و مدیریت کرده و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی از اینترنت کسب‌درآمد کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی