مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپ بنر می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد.

 

کاربردهای چاپ بنر :

 

استفاده در همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها واجلاس های مختلف  برای اطلاع رسانی و افزایش ارزش ویژه برند ، و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه موثرتر محصولات.

تقریبا برای هر رویدادی که شرکت چاپ دیجیتال شما میزبانی و یا درآن شرکت می کند، یک بنر سفارشی می تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.

بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیه شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

  یک بنر در سایز بزرگ  برای استفاده در یک اجلاس و یا جشنواره ، و  یک بنر متوسط ، برای جلب توجه مخاطبان به یک محصول جدید در فروشگاه شما، ایده آل است.

چاپ بنر برای استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی ساخته شده اند .به راحتی می توانید برای  تبلیغات در فضای خارجی  از بنر با کیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت های ریز.

بنرهای تبلیغاتی می توانند از طرق مختلفی آویزان شوند که به شما این امکان را می دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمائید و به زییایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزایید.

 

منبع : خانه طراحان سام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۱
الهام کشاورز