مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

صدور آنی ویزا کارت در ایران

همواره یکی از مشکلات مردم ایران در عزیمت به خارج از کشور ( از جمله دانشجویان ، گردشگران ، مهاجران ، بازرگانان ) حمل پول نقد و نداشتن امکانی برای همراه بردن پول نقد بصورت کیف الکترونیکی باشد. از طرفی دیگر آن گروه از افرادی که در اینترنت و دنیای آنلاین به فعالیت می پردازند جهت انجام کلیه پرداخت ها و خریدهای خود از سایت های خارجی نیاز به داشتن ویزا کارت دارند تا بتوانند عملیات پرداخت آنلاین را بصورت مستقل انجام دهند.


گروه cheapsafar  با داشتن سابقه فعالیت تخصصی در حوزه سیستم های مالی آنلاین توانسته است با ارائه راهکارهای مختلف کلیه نیازهای این اقشار را پاسخگو باشد و با فراهم آوردن سرویس های مختلف بنا به نیازمندی های افراد بهترین راهکار را پیش روی مشتریان خود قرار دهد.


ما در اینجا یکی از انواع کارت های فیزیکی ویزا کارت ، برای پرداخت ارزی معرفی میکنیم که شما می توانید اطلاعات کامل آنرا مطالعه نموده و در صورت نیاز خود سفارش دهید.


travelez-visacard-cheapsafar


مزایای استفاده از گیفت ویزا کارت :


جایگزین مناسب برای پول نقد

عدم نیاز به تامین ارز رایج سایر کشورها

تحویل فوری و ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی پارسی، انگلیسی و عربی

اینترنت بانک لحظه ای به منظور مشاهده تراکنش ها و موجودی کارت

اعتبار یک ساله از تاریخ شارژ اولیه

امکان صدور به مبلغ دلخواه و مورد نیاز مشتری بین 10 دلار تا 1000 دلار

قابل استفاده در تمامی خرید های اینترنتی و دستگاه های پوز (Pos) سراسر دنیا ( امکان خرید در بیش از ۲۰۰ میلیون فروشگاه معتبر اینترنتی و امکان خرید از ۵۰ میلیون پایانه فروشگاهی )

امکان رزرو هتل خارجی، خرید بلیط هواپیما و قطار خارجی .

امکان پرداخت های دانشگاهی، TOFEL و GRE

هزینه بسیار پایین صدور کارت نسبت به سایر کارت های موجود

قابلیت استفاده برای پرداخت های پی پال

خرید کالا از سایت هایی مثل Alibaba, Ebay, Amazon و … .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۲
الهام کشاورز

امروز می خواهیم درباره تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما بیشتر بگوییم. یک واقعیت در این مورد وجود دارد و آن هم این است که می گوید شما تا تجربه تلخ شکست را در آشپزخانه صنعتی تجربه نکنید هرگز به میزان اهمیت طراحی برای آشپزخانه خود پی نخواهید برد.در واقع برای رسیدن به یک آشپزخانه که ادعای صنعتی بودن را دارد علاوه بر اینکه باید از طراحی درست و مناسب آن استفاده شود همچنین می بایست به موازات آن از لوازم و تجهیزات متناسب با ان نیز بهره برد. با افتخار اعلام می داریم  مجموعه آسان آشپز  با کادری مجرب و قدرتمند آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما عزیزان می باشد.در واقع تخصص ما تهیه کلیه نیازهای شما در زمینه   آشپزخانه صنعتی  می باشد.

باید قبل از اینکه بخواهید به فکر طراحی فضای درون آشپزخانه صنعتی خود باشید حتما به رعایت موارد زیر بپردازید:


حتما برای سالن آشپزخانه خود محیطی بزرگ را در نظر بگیرید . به هر حال اسمش با خودش است .آشپزخانه صنعتی. بله پس نیاز دارید تا هر چه بیشتر سالنی بزرگ و جادار  در اختیار داشته باشید تا براحتی بتوانید در آن به کلیه امور خود رسیدگی نمایید.حتی اگر شما قصد دارید که در کنار داشتن یک آشپزخانه مدرن و صنعتی یک سالن پذیرایی هم داشته باشید برای آن هم همین پیشنهاد را داریم.هر چقدر هم که کیفیت  غذاهای ارائه شده شما عالی و خوب باشد اما نتوانید محیطی مناسب جهت نشستن مشتریان و میهمانان را فراهم کنید عملا می توان گفت که بازار خود را از دست خواهید داد.

در کنار داشتن  تجهیزات برای آشپزخانه صنعتی  که حتما برای  شروع یک فعالیت تجاری و صنعتی مورد نیاز است باید سالن پخت و پز شما فضای کافی را برای رفت و آمد و انجام کارهای مربوطه را دارا باشد تا خللی در کارها ایجاد نشود.باید به فکر روزهایی باشید که مشتریان و سفارشات زیادی دارید و قطعا محیط آشپزخانه شما شلوغ خواهد شد و در این هنگام اگر فضای کافی برای رفت و آمد و انجام کارها نباشد به نظرتان چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

مجموعه شما در هر کجای ایران که باشد مهم نیست ما به راحتی می توانیم کلیه مسئولیت تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را به عهده بگیریم و در کمترین زمان ممکن انچه که شما می خواهید را برایتان فراهم کنیم.سعی نموده ایم تا در ابزار و لوازمی که برای مشتریان خود در این مورد استفاده می کنیم ز بهترین و بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنیم.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه حتما پیشنهاد می کنیم از بخش تماس با ما سایت با ما در ارتباط باشید.

اما برگردیم به توضیحات بیشتری در مورد نوع طراحی سالن آشپزخانه صنعتی شما. باید فضای موجود دارای ارگونومی لازم باشد.باید کارمندان و کارگران با طی کمترین مرحله ممکن بتوانند به اهداف خود دست یابند.این در واقع باعث بالا رفتن کیفیت کار و افزایش راندمان مجموعه شما خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۰
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

لوازم آشپزخانه و نکات مهم آن

در این بخش می پردازیم به موضوعات مربوط به  لوازم آشپزخانه  

شما اگر قصد راه اندازی یک رستوران با لوازم برقی آشپزخانه و یا یک فست فود و یا یک آشپزخانه صنعتی را دارید یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که باید لوازم آشپزخانه خود را با کیفیت بالا و به صورت مدرن انتخاب نمایید.شاید این موضوع آنجا مهم تر جلوه کند که محیط رستورانی شما به گونه ای طراحی شده که مشتری بتواند نحوه تهیه غذا را کاملا مشاهده کند و آنجاست که دیگر جای هیچ ریسکی وجود ندارد و باید تا جای ممکن از بهترین و مدرن ترین و شیک ترین لوازم آشپزخانه موجود استفاده نماید.این موضوع در مورد انتخاب  لوازم برقی آشپزخانه   نیز صدق می کند.شما با کمک ابزار و لوازمی مدرن و شیک علاوه بر اینکه می توانید جلب توجه مشتری را به خود جلب نمایید در کنار آن نیز می توانید طراحی و دیزاین محیط رستورانی خود را شیک تر و زیباتر نمایید.اما به نظر لوازم و ابزار آشپزخانه شما زمانی بهتر دیده می شوند و به کار می آیند که در فضایی مناسب و با چیدمانی مناسب تر قرار بگیرند.

 

وجود یک سالن بزرگ برای آشپزخانه های صنعتی در واقع کمک می کند تا شما از لوازم برقی آشپزخانه گرفته تا سایر وسایل معمولی دیگر را به راحتی و در جای مناسبش قرار دهید. با چیدمان صحیح لوازم در واقع باعث خواهید شد تا میزان راندمان کاری شما بالا تر رفته و همین امر بر بالاتر رفتن کیفیت نهایی کمک خواهد کرد.امروزه با صنعتی تر شدن کارها یکی از عوامل مهم موفقیت در شغلی مانند رستوران داری و یا آشپزخانه داری را می توان داشتن لوازم آشپزخانه با کیفیت عنوان کرد.با توجه به رقابتی بودن بازار و اینکه هر روز بر تعداد رستوران و مراکز خدماتی مشابه ان افزوده تر می شود شما باید از تمام جزییات موجود نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید کیفیت نهایی خدمات خود را افزایش دهید.

یکی از مهمترین خدماتی که توسط مجموعه آسان آشپز ارائه می شود در زمینه تهیه و تجهیز انواع لوازم برقی آشپزخانه و دیگر لوازم غیر برقی مربوط به این محیط می باشد . شما از صفر تا صد کار را می توانید به مجموعه ما بسپارید.ما بر اساس میزان بودجه ای که برای این امر اختصاص داده اید بهترین ها را برایتان انتخاب خواهیم کرد.جهت دریافت مشاوره در این زمینه می توانید به یخش تماس با ما مراجعه نموده و به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.اگر می خواهید تا از لوازم آشپزخانه خود بهترین استفاده ممکن را ببرید باید محیط سالن شما دارای ارگونومی مناسب باشد تا در کمترین زمان ممکن کارگران و آشپزان به لوازم مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

 

یکی دیگر از مهمترین عوامل در انتخاب لوازم آشپزخانه حالا چه برقی و چه غیر برقی این است که بتوانید در زمان لازم انها را به راحتی جا به جا نمایید . لوازم مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی معمولا نسبت به لوازم استفاده شده در اشپزخانه منزل بزرگتر و حجیم تر و سنگین تر هستند و شاید جابجایی انها به همین راحتی نباشد.البته این مورد به مقدار قابل توجهی هم بر می گردد به نوع طراحی که برای لوازم شما شده .برخی از کارک ها و برندها با آینده نگری که در این مورد داشته اند شرایطی را فراهم کرده اند تا شما به راحتی بتوانید اسباب و لوازم را جابه جا نمایید.

شاید سوال خیلی از شماها این است که چگونه می توان به بهترین چیدمان در  لوازم آشپزخانه  خود رسید.؟ باید گفت که فرمول خاصی برای این مورد وجود ندارد و شاید همه چیز بر می گردد به نوع طراحی محیط آشپزخانه شما و میزان بزرگی و کوچکی اسباب و لوازمتان.اما شاید بتوان اصول کلی را شاره داشت تا شما در هر محیطی که هستید بتوانید بهرتین چیدمان را برای تمامی  لوازم برقی آشپزخانه  و دیگر لوازم خود داشته باشید.با همی به این موضوع می پردازیم :

1-داشتن فضایی ارگونومیک می تواند در رسیدن به این راه به شما کمک فروانی نماید.

 

2-چیدمانی صحیح و اصولی می تواند به شما کمک فراوانی نماید تا به راحتی بتوانید از تمامی امکانات موجود در آشپزخانه خود استفاده نمایید.در این زمینه حتی می توانید از  یک طراح و دکوراتور نیز مشورت بخواهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۹
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

دانلود آموزش ویدئویی عود و بربط

دانلود آموزش ویدئویی عود و بربط

چکیده :

عود یا بربط و یا رود از جمله معمول‌ترین سازهای موسیقی ایران قدیم است با ظاهری به شکل گلابی، از جنس چوب در خت توت یا آبنوس با کاسه طنینی بزرگ و دسته کوتاه ساز عود در گروه سازهای زهی - زخمه‌ای قرار می‌گیرد، طول آن تقریبا 85 سانتی متر است و هنگام نواختن به صورت افقی روی ران پا گذاشته می‌شود. این ساز در حقیقت‌ نوعی‌ سمبل‌ تاریخی‌ برای‌ سازهای‌ ایرانی‌ به شمار می‌آید و از آن در موسیقی سنتی خاورمیانه و شرق آفریقا استفاده می‌شود.

عود دارای دسته ای کوتاه و کاسه‌ای نسبتاٌ بزرگ به شکل گلابی است و بر خلاف سازهای زهی - زخمه‌ای دیگر ایران فاقد پرده بندی بوده و دارای 10 تا 13 سیم است.چون سطح ساز بربط از چوب پوشیده شده بود، اعراب آن را عود نامیدند.(العود در زبان عربی به معنای چوب است). این واژه در اصل عربی شده واژه رود فارسی می‌باشد که هم نام دیگر بربط است و هم به معنای سیم در سازهای زهی می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزش موسیقی سر بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۵
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

عوامل موفقیت چیست ؟

همیشه  تمامی افراد به دنبال این بوده اند که درنهایت بتوانند به موفقیت دست یابند. موفقیت را می توان بزرگترین آرزوی بشر نام نهاد. در هر زمینه ای که فکرش را بکنید زمانی که بشر دست به فعالیت می زند در نهایت هدفش رسیدن به موفقیت است.اما شاید سوالی که همیشه مطرح می شود این باشد که عوامل موفقیت چه چیزهایی می توانند باشد و چگونه است که برخی همیشه در همه کارهایشان موفق هستند و برخی دیگر همیشه در حال شکست خوردن .


بحث های مختلفی تا به امروز درباره عوامل موفقیت و روش هایی که می تواند در نهایت به ان ختم شود در جوامع مختلف بررسی شده است.سوال هایی زیادی در این باره مطرح می شود که آیا موفقیت گذارندن مدارج تحصیلی عالی است آیا موفقیت همان کسب ثروت است؟ آیا موفقیت برتری فردی نسبت به فرد دیگر است ؟

همه موارد بالا که ذکر کردیم می توانند همان موفقیت باشند اما در نگاهی دیگر هم می توانند هیچ کدام موفقیت نباشند و این بر می گردد به نگاهی که افراد به زندگی دارند و برداشت های متفاوتی که از مفهوم زندگی می کنند.می توان دقیق تر بدین گونه عنوان کرد که موفقیت امری نسبی است و نمی توان هیچ گاه برای ان تعریفی واحد بر شمرد چرا که دیدگاه ای افارد در این باره متفاوت می باشد.

عوامل موفقیت می تواند بسیار متفاوت باشد .شاید داشتن محیطی آرام و بستری مناسب و شاید وجود تمکن مالی و شاید داشتن تجربه ای برای انجام کاری و... ده ها دلیل مختلف دیگر  که هر کدام به صورت جداگانه می توانند در مواردی بخشی از عوامل رسیدن به موفقیت محسوب شوند.در یک تعریف کلی می توان اینگونه عنوان کرد که فردی موفق است که بتواند در نهایت به آرزوهای خود دست یابد و از درون بتواند به صورت واقعی و با تمام وجودش احساس آرامش و رضایت خاطر کند.

اگر نگاهی به اطرافمان بیاندازیم خواهیم دید که همه افراد جامعه از صبح تا شب در حال تلاش و کوشش هستند و اگر در نهایت هدف انها را از این همه سختی و کار بپرسیم این است که می خواهند در کاری که در حال انجام ان هستند موفق شوند و یا بواسطه کاری که انجام می دهند روزی به فلان آرزوی خود دست یابند.پس می توان یکی از مهمترین عوامل موفقیت را تلاش کردن در مسیر رسیدن به هدفی که تایین کرده ایم بر شماریم.قطعا بدون تلاش و کوشش و نداشتن برنامه نمی توان توقع داشت که در نهایت به موفقیت برسیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۷
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

راههای موفقیت

راه های موفقیت همیشه می تواند بر اساس نوع هدفی که دارید  متفاوت و منحصر به فرد باشد . باید دی شما در چه زمینه ای قصد دارید به راههای موفقیت برسید و اصلا دیدگاه شما از موفقیت رد فلان کار چیست و اینگونه است که می توان روش هایی را برای رسیدن به ان ترسیم کرد.همیشه شروع هر کاری برای افراد باعث ایجاد استرس و فشار روانی می کند و همین امر ممکن است در اول کار مانع از بدست /اوردن موفقیت های اولیه شود.خوب برای اینکه بتوانید میزان استرس و فشارهای روحی را از خود بردارید می توان به رعایت چند نکته بشنده کرد.خوب اگر شما کاری را که می خواهید شروع کنید در ان مورد دارای اطلاعات کافی و لازم باشید قطعا می توانید میزان استرس خود را تا حد ممکن پایین آورید و همین امر می تواند موجب موفقیت شما شود.

قبل از شروع هر کاری بهتر خوب فکر کنید و دقیقا تمام جوانب کار را بسنجید تا با کمترین غافل گیری در حین راه مواجه شوید.مثلا اگر می خواهید در یک تجارت و کسب و کار به موفقیت دست پیدا کنید باید بدانید که برای خدمات و یا کالایی که می خواهید ارائه دهید اصلا تقاضایی وجود دارد و میزان این تقاضا به چه اندازه است و از چه طیفی از اجتماع این مورد صورت می گیرد .این یعنی بررسی همه جانبه کار قبل از شروع و یکی از راه های موفقیت همین است که بتوانید به بررسی دقیق کار بپردازید.


شاید یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد این است که واقعا راه های رسیدن به موفقیت چه می تواند باشد؟ و چگونه می توان در مسیری صحیح قدم برداشت.این را بدانید موفقیت تنها در انحصار اشخاص خاصی نیست و شما هم می توانید اگر بخواهید جز افراد موفق باشید.در واقع می توان اینگونه گفت که هیچ جا را نمی توانید بیابید که در ان موفقیت پخش کنند بلکه شما باید خودتان و خودتان انرا بدست آورید.ابتدا باید از درون خود شروع کنی و تا نتوانی از درون به موفقیت برسی قطعا نمی توانی انرا در دنیای بیرون نیز جلوه دهی.


اما در اینجا می خواهیم به چند نکته مهم بپردازیم که می تواند به صورت کلی فرمولی برای راه های رسیدن به موفقیت باشد. در هر کاری که وارد شدید و می خواهید انجام دهید حتما جرات انجام کار را داشته باشید.این را بدانید گاهش اوقات جرات انجام کارهای سخت و غیر ممکن است که روحیه و درون شما را پرورش خواهد داد.سعی کنید برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید گاهی از حصار آرامش و راحتی خود بیرون بزنید و تجربه های جدیدی را کسب نمایید. سعی کنید کمی تلاش خود را افزایش داده و یمزان کاری که در روز انجام می دهید را بیشتر کنید.

اگر می خواهید به موفقیت دست یابید ابتدا باید شکست را تجربه کنید . از شکست نهراشید و ان را به چشم بد نگاه نکنید . در مسیر موفقیت زمانی که پا نهادید باید خود را اماده تجربه شکست های مختلفی کنید و سعی کنید از هر شکست درس و تجربه ای جدید بیاموزید تا در ادامه راه بتوانید از تجارب خود بهرتین استفاده را ببرید.می توان اینگونه گفت در مسیری که برای راه های رسیدن به موفقیت بر می دارید شکست را باید تجربه کنید.

شاید باورش سخت باشد اما واقعیت همین است برای رسیدن به موفقیت باید و باید شکست بخورید و چاره ای جز این ندارید که طعم و مزه شکست را حتما حس کنید و تجربه نمایید.کسانی که مدعی هستند شکست نخورده اند باید گفت که اصلا تلاش هم برای موفقیت نکرده اند و زندگی ساکن و بی روحی را در حال گذراندن می باشند.

این رابدانید که یکی از تفاوت های افراد موفق با دیگران این است که میل به خواستن و آرزو در تمام وجود انها دیده می شود.شما نی زاگر می خواهید به موفقیت دست یابید ابتدا باید برای ان آرزو کنید و رویای موفق شدن را رد ذهن خود ترسیم نمایید.

 ممکن است راه های رسیدن به موفقیت برای افراد مختلف متفاوت باشد اما چیزی که در تمامی راه ها می توان یافت این است که شما در تمامی مراحل رسیدن به موفقیت از هر راهی که باشد نیازمند اراده قوی و تعهد می باشید.

شما در هر کاری که شروع کرده اید اگر می خواهید به موفقیت دست یابید باید بدانید که چاره ای ندارید جز اینکه نسبت به دیگر همکاران خود رد ان کار و شغل باید برتر باشید و به ارائه خدمات با کیفیت تری بپردازید.


باید دقیقا بررسی کنید که میزان رشد بازار کار شما به چه انداهز است و چه مقدار پتانسیل رو به رشد دارد.نباید در این مورد تنها به اطلاعات و دیدگاه های خود بسنده و بهتر از چند نفر که در زمینه کاری شما دارای تجربه و صاحب سبک هستند نیز کمک بخواهید.اگر بازار کاری شما اشباع شده باشد نمی توان در نهایت منتظر دریافت نتایج موفقیت امیزی از ان بود.


همیشه باید به دنبال ارائه راهکارهای جدیدی باشید. اما باید دقت نمایید که راهکارهایی که ارائه می دهید تا چه اندازه هزینه دارد و اینکه این هزینه ها می تواند منطقی باشد و یا اینکه باعث شکست در کسب و کارتان خواهد شد.در واقع باید دید میزان هزینه های شما قابل توجیه است یا خیر.

همیشه یکی از مهمترین راه های موفقیت داشتن انگیزه بالا در میان افراد گروه است. به هر ترتیبی که می توانید باید این انگیزه را در افراد خود ایجاد کنید تا بتوانند در نهایت کیفیت کار خود را انجام دهند.

داشتن نگاهی واقع بینانه نیز می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند. باید به دور از هرگونه توهم و خیال بافی بتوانید نگاهی منصفانه و واقع گرایانه به کار خود داشته باشید تا بتوانید تصمیم های درستی را اتخاذ نمایید.

داشتن مهارت و همچنین توانایی لازم نیز در کار بسیار مهم است و می تواند خود به عنوان یکی از راه های موفقیت محسوب شود.


اگر در جستجوی راههای موفقیت هستید این مقاله می تواند کمک بسیاری به شما بکند. راههای موفقیت شاید در ظاهر نکات بسیار ساده ای باشند که شما میتوانید با عمل به آنها را موفقیت را طی کنید،اما عمل به آنها و دارا بودن صبر و حوصله و پشتکار عاملی است که بسیاری افراد آن را رعایت نمی کنند.


اگر می خواهید موفق باشید ابتدا باید اهداف منطقی و کلیدی را برای خود تعریف کنید و برای رسیدن به آنها باید تلاش و همت خود را به کار ببندید.برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید ذهنیت خود را تغییر دهید.افرادی هستند که از زندگی خود توقعات کمی دارند و پس از گذشت سالها به این نتیجه میرسند که سهمشان از زندگی و دید و آنچه که تصور  داشته اند بسیار کم بوده است و زمانی که تصمیم می گیرند  افکار خود را تغییر دهند شاید زمان زیادیی برای رسیدن به آنها وجود نداشته باشد.


باید به حقایق موفقیت و راههای موفقیت ایمان داشته باشید و این را نیز باور داشته باشید که هر چه که به آن اعتقاد داشته باشید اتفاق می افتد.پس سعی کنید باور های خود و همچنین ذهنیت خود را تغییر دهید.


اگر میبینید که هر چه زحمت می کشید باز به ثروت دست نمی یابید باید یک بررسی جامع در رفتار خود صورت دهید.خرج کردن پول بدون برنامه ریزی و همچنین خرید لوارم گران قیمت می تواند مانعی باشد تا شما نتوانید به موفقیت مالی دست یابید.اگر دلیلی برای خرید اجناس گران قیمت نداشته باشید و مداما این کار را ادامکه دهید کم کم یبرای شما تبدیل به یک عادت شده و پس از مدتی میبینید که مبلغ زیادی را بابت این خرید ها هدر داده اید.پس در این راه همواره سعی کنید یک صندوق پس انداز داشته باشید و هیچ وقت تمام پول های خود را بصورت یک جا خرج نکنید.


دوران جوانی بهترین دوران برای کسب تجربه و بالا بردن علم است.انسان در این دوران جسارت بالایی دارد و میتواند کارهای خوب و بزرگی را انجام دهد.اما بسیاری این دوران را در خواب به سر می برند و زمانی به فکر کسب در آمد و یافتن راههای موفقیت و ... می افتند که ممکن است کمی برای آنها دیر شده باشد.

اگر میخواهید موفقیت مالی را تجربه کنید هرگز تمام پولهای خود را دریک زمینه سرمایه گزاری نکنید و براحتی تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید.


راه موفقیت


براستی راه موفقیت از کجا می گذرد ؟ آیا می توان برای موفقیت یک راه کلی در نظر گرفت یا برای افراد با دیدگاه های مختلف می تواند این راه متفاوت باشد ؟ موضوعی که دقیقا مشخص است این است که موفقیت ممکن است از دید من و شما تعریف های خاصی داشته باشد و برای هر کسی نیز به طور خاصی تعریف شده باشد.به همین دلیل مکن است راه رسیدن به موفقیت نیز برای تمامی افراد یکسان نباشد. در اینجا می خواهیم به ذکر مسایل کلی بپردازیم که به صورت عمومی می تواند برای همه افراد مهم و مفید باشد.

راه موفقیت تو هر چه باشد باید بدانی که اگر با موفقیت به مانند یک دوست رفنار کنی او همیشه به دنبال تو خواهد امد.نق زدن ها و بهانه جویی ها در هنگام کار و تلاش برای رسیدن به موفقیت تو را می تواند خسته و در اخر از پا در بیاورد.اگر می خواهی همییشه در مسیر اصلی موفقیت قدم برداری سعی کن تمامی کارهایت را از صمیم قلب و با تمام وجودت انجام دهی.برای هر قدمی که می خواهی در راه موفقیت برداری باید به ان ایمان داشته باشی.

گاهی اوقات مجبوری همه چیز را همانطوری که واقعا هستند قبول کنی پس در مقابل انها سعی نکن مقاوت کنی.و این را بدان که تنها خواستن تو نمی تواند همه چیز را تغییر دهد.این را بدان و مطمئن باش که اگر می خواهی واقعا چیزی را تغییر دهی باید با انها همانطور که هستند مواجه شوی.

برای انکه بتوانی شادی را بدست آوری ابتدا باید تمرین کنی تا از درونت شاد شوی.سعی کن شادی و حس خوشی را برای خودت خلق کنی و ان را از درون بدست آوری.

برای اینکه بتوانی در راه موفقیت قدم بگذاری باید ذهنی اماده و سبک بال داشته باشی.همیشه برای تمام کارهایت نهایت تلاش خود را انجام بده اما نتایج کار را رها کن تا خودش به انجایی که باید بردسد.سعی کن هیچگاه وقت و زمان خود را برای انچیزی که برای تو نیست تلف نکنی.

همیشه سعی کن برای اینکه بتاوانی قدم های بزرگی در راه موفقیت برداری به اینجا فکر کنی که چه چیزی می تواند به نفع همه باشد اگر اینگونه فکر کنی و عمل کنی خواهی دیدی که دیگران هم در کنار تو خواهند امد برای تو کار خواهند کرد تا به هدفت زودتر برسی.


اگر بدنبال راه های موفقیت در زندگی هستید این مقاله می تواند کمک های بسیاری به شما کند.و اما راه های موفقیت در زندگی چیست و به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر در طول روز ناچار به انجام یک سری کارها هستید سعی کنید هر طور شده از انجام آنها لذت ببرید.اگر کاری را با بی میلی انجام دهید می تواند تاثیر بسیار منفی در رحیه شما بگذارد.همین تضعیف روحیه نیز باعث می شود تاشما نتوانید راه های موفقیت در زندگی را کشف کنید و در نتیجه ناکامی های متعدد سراغ شما می آید.در برخی موارد ناچارید همه چیز را همانطور که هست بپذیرید و اگر مدام شروع به نق زدن کنید نمی توانید از چیزهایی که دارید لذت ببرید.

همیشه سعی کنید خود را از درون شاد نگاه دارید.خودتان به شخصه مسئول این باشید تا بساط شادی را برای خود فراهم کنید و به دیگران اجازه ندهید برای شاد کردن شما تصمیم بگیرند.یکی دیگر از عواملی که به شما کمک می کند تا راه های موفقیت در زندگی را بهتر بشناسید آزاد کردن ذهن است.تا زمانی که ذهن شما سرشار از افکار منفی و بیمار باشد هرگز نمی توانید به موفقیت دست یابید.برای هر کاری باید تلاش کرد و برای حصول نتایج بهتر نباید بالافاصله پس از هر تلاشی امیدوار نتیج خوش برای آن بود.برای اینکه بخواهید موفقیت را لمس کنید باید ساز و کار آن را برای خود آماده کرده باشید و هرگز نباید سر در گم باشید.باید اهدافی را از پیش برای خود تعیین کنید و برای آنها زحمت بکشید سعی کنید خود خواه نباشید و منافع دیگران را نیز در نظر بگیرید.حسن این عمل این است که اگر جایی نیاز به کمک دیگران داشتید می توانید از آنها بهره بگیرید و آنها نیز با تمام جان و دل به شما کمک می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۶
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

راه های کسب در آمد

این روزها بسیاری از افراد به دنبال این هستند که راه های کسب در آمد خود را افزایش دهند و بتوانند پول بیشتری برای خود بدست اوردند.در این بخش می خواهیم به بررسی چند روش مختلف بپردازیم که می تواند برای شما با کمترین هزینه موجود تولید در /امد داشته باشد.روش هایی که در این بخش معرفی می کنیم را می توانید به عنوان یک کسب و کار خانگی در نظر بگیرید و از همین رو با کمترین هزینه می تواند به راحتی و همین الان دایر شود.

اولین موردی که می توانیم به عنوان یکی از راه های کسب در آمد به ان نگاه کنیم این کار است : تایپ کردن . بله تایپ کردن شما اگر خوب باشد براحتی و در منزل می توانید سفارشات مختلفی را دریافت کنید و در طی روز انرا تایپ و تحویل دهید و برای خود منبع در امدی را ایجاد نمایید.پس اگر در خود توانای تایپ کردن را می بینید و می توانید از عهده این کار بر آیید این می تواند به عنوان یک منبع در /امد برای شما محسوب شود.

اگر در رشته خاصی دارای تخص و تجربه هستید و در خودتان می بینید که می توانید این تجربیات را به دیگران منتقل نمایید پیشنهاد می کنیم خود را به یک مربی آنلاین مبدل سازید.شما می توانید به علافه مندان در رشته ای که می خواهید اموزش دهید تجربیات و تخصص خود را به صورت آنلاین در اختیارشان بگذارید و در عوض ان مبلغی را دریافت نمایید.

اگر در زمینه هنری تجربه ای دارید و می توانید تولیدات دستی و هنری داشته باشید پیشنهاد می کنیم همین الان و از منزل شروع به تولید و فروش محصولات خود نمایید.این می تواند یکی از مهمترین  راههای کسب در آمد برای شما باشد.می توانید در سایت هایی مانند دیوار و شیپور و سایت هایی از این قبیل هنر خود را معرفی کنید و /انها در معرض فروش قرار دهید.

این روزها امارها نشان می دهد که مردم هر روز نسبت به خرید های انلاین بیشتر تمایل نشان می دهند و در واقع میزان خرید های انلاین در حال افزایش است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اگر کالایی برای ارائه دارید با ایجاد بستری مناسب اقدام به فروش کالاهای خود به صورت آنلاین نمایید.این نیز می توانید به عنوان یکی از راههای کسب در آمد برای شما محسوب شود.

در هر خانه ای می توان یک خط تلفن را یافت. چرا بازاریاب تلفنی نمی شوید. اگر فکر می کنید که از قدرت ارتباطی خوبی برخوردار هسیتد و می توانید براحتی در پشت تلفن ارتباط خوب و صمیمی با دیگران برقرار نمایید پیشنهاد می کنیم در منزل و با همان خط تلفن خود شروع به در /امد زایی کنید و خود را تبدیل به یک بازاریاب تلفنی نمایید.


روش های کسب در آمد


یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از جوانان را به خود مشغول کرده این است که چگونه می توانند میزان در /امدهای خود را افزایش دهند و به دنبال کشف روش های کسب در آمد جدید می باشند. شاید بهترین بستری که برای این کار مناسب باشد فضای مجازی باشد. بستری با قابلیت های بسیار زیاد و نامحدود که شما می توانید در ان امیدوار به تولید در امد باشید. اما قبل از اینکه بخواهید فکر تولید در آمد از اینترنت را داشته باشید باید بدانید که می بایست در حوزه IT اطلاعات زیاید را کسب کنید و بتوانید در ان زمینه به یک متخصص مبدل گردید تا بعد از ان بتوانید راه خود را برای تولید در /امد هموار نمایید.

این را بدانید که مهمترین چیز در کسب و کارهای مجازی پول نیست بلکه دانش کافی در /ان زمینه است.می توان روش های کسب در آمد مختلفی را در اینترنت نام برد که شما هم با کمی تلاش و کوشش حتی در منزل خود از این روش ها بتوانید تولید در /امد داشته باشید.

چیزی که مشخص است نه در کسب و کارهای فیزیکی بلکه در کارهای اینترنتی نیز نباید چشم بسته و بدون تفکروارد شوید مخصوصا اینکه در فضای مجازی اولین حرف را داشتن اطلاعات می زند و اگر شما  در این زمینه دچار ضعف باشید نمسی توانید در نهایت نتیجه لازم را کسب نمایید.

تبلیغات زرق و برق دار زیادی را می توان در زمینه روش های کسب در آمد از اینترنت یافت اما باید بدانید که همه انها نمی توانند انچیزی باشند که شما می خواهید که اگر اینطور بود الان همه افراد در ایران میلیونر شده بودند.باید در این زمینه کمی واقع گرایانه عمل کنید و گول تبلیغات اینترنتی را نخورید.ابتدا سعی کنید حوزه کاری خود را مشخص نمایید و سپس در ان حوزه هر چقدر که میوتوانید اطلاعات کسب نید و اگر هم بتوانید از تجربه افرادی که قبلا در ان بخش فعالیت می کرده اند استفاده نمایید که چه بهتر. بعد از اینکه مدتی گذشت و به خوبی تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار دادید حال نوبت به این است که تصمیم بگیرید آیا در این حوزه می توانید ورود کنید و تولید در /امد داشته باشید و یا اینکه خیر.دقت داشته باشید تنوع روش های کسب در آمد در نت بسیار متنوع است و اگر در اولین تحقیق خود نتوانستید موفق شوید سعی کنید به دنبال روشی دیگر و راه حل دیگری باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۰
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن

کسب در آمد در منزل مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته و بیشتر خانم هایخانه دار دوست دارند تا مبلغی هر چند کم بتوانند در منزل خود کسب در آمد نمایند.راه های زیادی وجود دارد که برای کسب در آمد در منزل می تواند از آنها استفاده کرد اما انتخاب راه درست با بازدهی مناسب عامل مهمی است تا در این زمینه ناکام نمانید.

امروزه تبلیغات زیادی در مورد تولید فیلتر هوای اتومبیل در منزل می شود اما بیشتر کسانی که این راه را برای کسب در آمد در منزل امتحان کرده اند ناکام مانده اند.زیرا با صرف وقت و هزینه زیاد همچنان متحمل ضررهایی شده اند و نتیجه ی مثبتی عایدشان نشده است.

راه دیگری که برای کسب در آمد خانگی زیاد تبلیغ می شود ساخت انواع جعبه های تزئینی است که این روش نیز بسیار وقت گیر است و نیاز به ظرافت بالایی دارد و ممکن است برای صرف این ظرافت زمان زیادی را برای تولید یک جعبه صرف کنید و در نهایت میبینید که بر اساس تعداد تولید شده و زحمتی که کشیده اید مبلغ ناچیری عایدتان شده است.اما برای بهبود در آمد این نوع کسب در آمد در منزل می توانید محصولات خود را تولید کنید و از طریق سایت های آگهی مانند شیپور و دیوار آن را به فروش برسانید تا سود فروش عاید خودتان شود و به قول معروف برای خودتان کار کنید.

راهکار دیگر نیز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است تا بتوانید اجناس خودتان را بصورت خرده فروشی ارائه کنید و در ادامه و در مقاله های بعدی سایت در ایسن مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۷
الهام کشاورز
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

لبخند لثه ای

لبخند لثه ای دندانپزشکی

این حالت وقتی رخ می دهد که هنگام خندیدن بیمار دکتر دندانپزشک ، لثه نمایان می شود و مطابق تصویری که می بینید 80 % بیماران در تصویر ، لثه شان هنگام خندیدن دیده می شود .

دو گروه بزرگ و عمده سبب ایجاد Gummy smile می شود . یک گروه دندانپزشک مربوط به صورت و لب می باشد در تمام این گروه عامل بوجود آورنده لبخند لثه ای اندازه و شکل لثه و دندان طبیعی می باشد .

1 -کوتاهی لب بالا 2- فک بالا بلندتر از حد نرمال است 3 – لب بالا خیلی متحرک است بطوریکه به راحتی می توانید حرکتش دهید .

گروه دوم که بستگی به دندانها و لثه دارند .

1 – سایش دندانها و سپس به سمت جلو آمدن دندانهای فک بالا

2 – رشد بیش از حد دندانها و پایین آمدن لثه ها همراه آن

3 – رشد بیش از حد لثه که منجر به بهداشت ضعیف یا تنفس دهان می شود

با توجه به توضیحات بالا ، درمانها نیز متفاوت می باشد .

1 – ارتودنسی 2 – جراحی لثه یا شکل دهی لثه 3 – جراحی فک 4 – تزیق ژل و بوتاکس برای تغییر فرم لب

ترمیم های قدیمی

دلیل خارج کردن ترمیم ها و آمالگام های قدیمی

پرکردگیهای قدیمی بیشتر از 8 سال باید به طور کامل بررسی شود . اگر ترکهای ریز و میکرولیکج ( ریزنشست ) داشته باشیم باید عکس رادیوگرافی زیر پرکردگی قدیمی ، پوسیدگی مشاهده کردیم باید پرکردگی قبلی بایدتعویض شود .

مشکل عمده درباره پرکردگی قدیمی آمالگام بوجود می آید .

1 – در نوشیدن یا خوردن مواد غذایی سرد وگرم دندان حساس می شود و دندان مدت طولانی درد می گیرد وحساس می شود وممکن است حتی دندان دچار ترک خوردگی شود ودندان بشکند.

2- زیر پرکردنی قبلی پوسیدگی رخ می دهد واین امر در دراز مدت اتفاق می افتد.

3- بین پرکردگی ودندان فاصله بوجود می آید ویک مرز مشخص بین این دو بوجود می آید که در معاینه کلینیکی دندانپزشک به وجود آن پی می برد .

با این توضیحات وبا دلایل بالا ، عکس رادیوگرافی از دندان بیمار گرفته می شود وسپس پرکردگی قدیمی تعویض می شود وپرکردگی جدید جایگزین آن می گردد.

راههای جایگزینی ترمیم های قدیمی چیست؟

با پیشرفتهای تکنیکی وتولید مواد جدیدن وبوجود آمدن دستگاههای مدرن دندانپزشکی چندین راه برای این جایگزینی وجود دارد .

پر کردن توسط کامپوزیت : اگر ساختار دندان کمتر از 50% آسیب ببیند وپوسیدگی وجود داشته باشد با مواد همرنگ دندان می توان دندان را پر کرد . با از دست رفتن حدود کمتر از 50% دندان (به علت ترک یا پوسیدگی ) حدود 90% استحکام دندان کاهش می یابد.
اینله های سرامیکی توسط پرسلن
این تکنیک زمانی استفاده می شود که حدود 60 – 40 % از ساختار دندان تخریب شده باشد .این پرسلن های جایگزین محکم تر ومقاوم تر از کامپوزیت هستند ودر لابراتوار دندانپزشکی ساخته می شود . معمولا یک جلسه ترمیم وپوسیدگی قبلی خارج می گردد وقالبگیری از دندان انجام می شود وتالب به لابراتوار ارسال می گردد . در انجا با پرسلن ، اینله سرامیکی ساخته می شود ودر جلسه دوم باسمان (چسب ) مخصوص دندانپزشکی ، اینله چسبانده می شود.

پروتزثابت ( روکش )
اگر ساختار دندان بیش از 50 % تخریب شده باشد ، دندان ابتدا ترمیم می شود ولی حتما باید توسط روکش محافظت شود چون همانگونه که در بالا اشاره شد از استحکام دندان به شدت کاسته شده و در طولانی مدت نمی تواند ماده پرکردگی یا اینله را در خود نگه دارد و باید آن را توسط پروتز ثابت یا روکش پوشش داد تا از شکستگی و تخریب ماده ترمیمی جلوگیری کرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۸
الهام کشاورز