مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲ ب.ظ

فرایند ساخت تابلو لایت باکس آلومینیومی

فرایند ساخت تابلو لایت باکس آلومینیومی

آیا در قبال هزینه‌های تبلیغاتی که می گردد , می‌توان مشتری جذب کرد؟ به صورت نمونه آیا در یک فضای نا مرتب مانند مترو تهران به تبلیغات نگاه می‌کنند؟ آیا حمل و نصب دوباره تبلیغات در مکان‌های مختلف برای شما کابوس شده است؟ تیرگی , فساد و چشمک زدن بیهدف پشت لایت باکس به مارک جراحت می‌زند؟ مشتری‌های بالقوه چه‌گونه تفکر می‌کنند؟

 

قطعاً هر مدیریت تبلیغات دوست داراست همراه با ترندهای تازه 2019 پیش برود و شایسته ترین تبلیغات را برای کمپانی خویش انجام دهد تا نیز رضایت مدیرعامل کمپانی را جلب نماید و نیز از طرفی به انگیزه بازاریابی خویش رسد .

lightbox

 

برای ساخت لایت باکس کادر لس حرفه‌ای بایستی به 3 اصل کلیدی دقت کرد :

 

  • طرح لایت باکس
  • کادر لایت باکس
  • درخشش نور و روشنایی پشت لایت باکس

 

با استعمال از چاپ دیجیتال , امروزه طرح‌های سفارشی مشتری را با توجه خیلی بالا چاپ می نمایند . برنامه ای که چاپ می شود , حقیقی و واقعی است . به عبارتی ایده‌ای است که عکاس ثبت کرده ; به عبارتی رنگ‌هایی است که گرافیست گزینش کرده و به عبارتی کاری است که مورد پسند مشتری است .

 

چاپ دیجیتال نسبتاً معایب جانور را برطرف نموده است . سرعت , هزینه , کیفیت و توجه چاپ بالا رفته است . البته بایستی اعتنا کرد که هر چاپ دیجیتال , سود رضایت‌بخشی ندارد . صفحه یا این که پارچه‌ای که طرح روی آن نقش می‌بندد , مهم ترین فاکتور است .

 

بسته به جور کاربری لایت باکس ( فضای بیرونی یا این که فضای بسته ) , طرح را روی مواد متمایز چاپ میکنند , که عمدتاً از پارچه به کار گیری می نمایند . به همین علت این بنا را لایت باکس پارچه‌ای هم می‌نامند . پارچه‌ها به دلیل بادوام بودن , خط بر نداشتن , سایزبندی‌های فراوان مطلوب و همینطور ارزش مقرون به صرفه در چاپ دیجیتال مورد به کار گیری قرار میگیرند .

 

فرآیندی که دستگاه‌های توسعه یافته انجام می دهند همراه با حرارت و فشار است که به طور معمول این فرایند را تصعید نیز اسم میبرند و گونه چاپ را با سابلیمیشن میشناسند . این فرایند سبب ساز میشود ماندگاری طرح روی پارچه بیشتر شود . به همین سبب ساز این دسته چاپ به ترند بودن خویش در آتی ادامه میدهد .

 

بک لایت طلقی , بک لایت پارچه‌ای و برگه پلکسی از سایر آیتم‌هایی میباشند که در لایت باکس‌های دیگر به کار گیری می شوند و لایت باکس‌های مگنتی , لایت باکس‌های کریستالی و لایت باکس‌های اسنپی از این جور می باشند .

 

چه چیزی سبب ساز شده لایت باکس قاب لس آلومینیومی در سال 2019 به ترند بودن خویش ادامه دهد؟

 

همان طور که در صدر اشاره شد , کادر لایت باکس سال‌هاست در تنوع متاع , صورت و شبکه‌ها مورد تست قرار میگیرد . آخری کاری که مورد تایید و رضایت آژانس‌های تبلیغاتی و متخصصین حوزه تبلیغات شد , طرح آلومینیومی فریم‌هاست .

 

مزایای ساخت قاب لایت باکس با آلومینیوم

 

آلومینیوم به دلیل سبک بودن , مقاوم بودن , پباده سازی راحت , قابلیت و امکان بازیافت و دیگر عامل ها , شایسته ترین مورد برای ساخت فریم‌هاست . به این ترتیب در ساخت لایت باکس قاب لس از آلومینیوم به کار گیری می نمایند ولی این علت ترند بودن نیست . به جهت استعمال انبوه از آلومینیوم در ساخت فریم‌ها , نوعی بازار رقابتی بوجود مهیا و شرکت‌ها , پنل‌ها و شبکه‌های آلومینیومی فراوان کاربردی می سازند .

 

احتمال دارد در نمایشگاه‌ها , سازه‌های نمایشگاهی حرفه‌ای و زیبایی مشاهده کنید , که نتایج این عمل چشمنواز و با ذوق , شبکه‌های آلومینیومی میباشند . کادر لس بودن لایت باکس‌های آلومینیومی عاملی دیگر برای این گزینش است . کم پهنا بودن قاب , طرح , زیبایی و جلوه خاصی به فعالیت میدهد . بیدلیل نیست که در مکان‌های امروزی , متروها , فرودگاه‌های دربین المللی و مرکز ها تجاری , لایت باکس کادر لس آلومینیومی نصب می کنند .

نصب طرح روی کادر آلومینیومی لایت باکس خیلی سهل و آسان و سرعت بالا صورت می گیرد . از این رو , شرکت‌هایی که تبلیغات و جشنواره‌های ماهانه دارا‌هستند از این طرح به کار گیری می‌نمایند و در هزینه‌های تبلیغاتی خویش صرفه جویی میکنند .

نظرات (۱)

۱۸ مهر ۰۰ ، ۱۷:۲۲ قیمت کوره زغال

سلام و خدا قوت، واقعا از وبلاگ خیییللی عالیتون استفاده کردم، بسیار بدرد بخور وعالی بود، از زحمات و مدیریتتون بابت این کارتون تقدیر وتشکر میکنم. باعث افتخار ماست به سایت ما هم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی