مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

نکاتی مهم در انتخاب بهترین پوسته وردپرس

برای انتخاب بهترین پوسته وردپرس باید به چه مواردی توجه داشت؟

اقتصاددانان به ما آموزش داده اند، که بسیاری از انتخاب ها همیشه بهترین نیستند. داشتن گزینه های بسیاری می تواند به “فلج شدن تجزیه و تحلیل” و احساس ضعف، با توجه به افزایش تلاش لازم و سطحی از عدم اطمینان در یک انتخاب صحیح منجر شود.

با استفاده از منابع تقریبا نامحدود از پوسته های وردپرس برای انتخاب، با این حال به آسانی می شود با بی میلی و تنبلی به یک پوسته وردپرس و با کیفیت پایین اکتفا کرد. در صورتی که اگر شما گزینه های زیادی را پیش روی خود داشته باشید، باید به خوبی متوجه نیازهای خود در انتخاب بهترین پوسته وردپرس باشید.

در این مطلب،  قصد دارم آنچه را که به اعتقاد من مهمترین عوامل انتخاب بهترین پوسته وردپرس هستند را عنوان کنم. پس از مطالعه این مقاله شما می توانید که بهترین منابع پوسته وردپرسی را شناسایی کنید و همچنین بهترین پوسته وردپرسی مورد نیاز خود را از آن منابع انتخاب نمایید.

برای شروع، اجازه دهید یکی از رایج ترین سوالات پرسیده شده را پاسخ دهم: آیا ارزش دارد که برای پوسته وردپرس هزینه های صرف شود و یا اینکه می توان از پوسته های رایگان هم استفاده کرد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۸
الهام کشاورز
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

پشتیبانی وب سایت چیست و آیا مفید است ؟

یک تیم پشتیبانی حرفه ای شما را قادر خواهد ساخت که اهداف تجاری را به خوبی عملی سازید و به شما کمک خواهد کرد که هزینه های تبلیغاتی و پویا سازی وب سایت خود را کاهش داده و وب سایت خود را کارآمدتر کنید. اما پشتیبانی وب سایت سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بروز نگه دارید . همچنین به شما کمک می کند که ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید . یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا ارزشی ندارد و محتوای آن سایت بین 2 تا 400 برابر از خود وب سایت ارزش دارد. بالاترین هزینه هم نگهداری و پشتیبانی وب سایت و افزودن محتوای وب سایت می باشد. در ضمن یک وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو آن نمی تواند یک وب سایت موفق باشد و تعداد کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. پس پشتیبانی یک اصل بسیار مهم در ایجاد یک کسب و کار اینترنتی می باشد . به گفته کارشناسان وب ایجاد وب سایت یک اصل و تولید محتوا و سئو سایت اصل دیگر و بسیار مهم تر برای یک مارکتینگ در فضای مجازی می باشد .
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۷
الهام کشاورز
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

سئو - آشتی با گوگل

علت بیشترین بازدید شما از وب سایت مورد علاقه تان چیست؟ 

پاسخ واضح است،

بروزرسانی محتوای سایت بر اساس علایق شما!

در حقیقت استراتژی سایت های موفق پر بازدید و پر فروش، محتوای قوی و مناسبی است که بر اساس علایق کاربرانشان تولید می کنند.

اگر دقت داشته باشید، سایت هایی که شما از آنها بیشتر بازدید می کنید در رتبه های بالایی از جستجوی گوگل قرار می گیرند. در حقیقت آنها سایت هایی هستند که با گوگل آشتی کرده اند.

گوگل سایت هایی را دوست دارد که برای علاقه کاربرانشان ارزش قائل هستند و به همین دلیل آنها را در رتبه های بالاتر قرار می دهد. شما چرا از این نکته کلیدی برای سایتتان استفاده نمی کنید!

برای تولید محتوای مناسب می بایست اصول آن را به خوبی بشناسید. در اینجا قصد دارم چند مورد از موارد استراتژی تولید محتوا را برای شما آموزش دهم:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۷
الهام کشاورز
چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

آموزش اضافه کردن کامپایلر C++ به نرم افزار :

 

مرحله اول : فایل فشرده حاوی نرم افزار C4droid – C/C++ compiler & IDE و دو برنامه پیش نیاز دیگر را از پایین همین صفحه دانلود دانلود کنید و ان را از حالت فشرده خارج سازید.

مرحله دوم : ابتدا نرم افزار C4droid – C/C++ compiler & IDE را نصب کنید.

مرحله سوم : نرم افزار GCC را نصب کنید و سپس با مراجعه به منو و لیست اپلیکیشن ها ان را اجرا نمایید. با زدن گزینه Install to internal memory و یا Install to external memory فایل های پلاگین را ذخیره کنید.

مرحله چهارم : نرم افزار C4droid – C/C++ compiler & IDE را اجرا کنید و با زدن دکمه ی منو و وارد شدن به Preferences ؛ گزینه ی Select compiler را بزنید و G++ را انتخاب کنید.

آموزش برنامه نویسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۷
الهام کشاورز