مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264

امروز می خواهیم درباره تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما بیشتر بگوییم. یک واقعیت در این مورد وجود دارد و آن هم این است که می گوید شما تا تجربه تلخ شکست را در آشپزخانه صنعتی تجربه نکنید هرگز به میزان اهمیت طراحی برای آشپزخانه خود پی نخواهید برد.در واقع برای رسیدن به یک آشپزخانه که ادعای صنعتی بودن را دارد علاوه بر اینکه باید از طراحی درست و مناسب آن استفاده شود همچنین می بایست به موازات آن از لوازم و تجهیزات متناسب با ان نیز بهره برد. با افتخار اعلام می داریم  مجموعه آسان آشپز  با کادری مجرب و قدرتمند آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما عزیزان می باشد.در واقع تخصص ما تهیه کلیه نیازهای شما در زمینه   آشپزخانه صنعتی  می باشد.

باید قبل از اینکه بخواهید به فکر طراحی فضای درون آشپزخانه صنعتی خود باشید حتما به رعایت موارد زیر بپردازید:


حتما برای سالن آشپزخانه خود محیطی بزرگ را در نظر بگیرید . به هر حال اسمش با خودش است .آشپزخانه صنعتی. بله پس نیاز دارید تا هر چه بیشتر سالنی بزرگ و جادار  در اختیار داشته باشید تا براحتی بتوانید در آن به کلیه امور خود رسیدگی نمایید.حتی اگر شما قصد دارید که در کنار داشتن یک آشپزخانه مدرن و صنعتی یک سالن پذیرایی هم داشته باشید برای آن هم همین پیشنهاد را داریم.هر چقدر هم که کیفیت  غذاهای ارائه شده شما عالی و خوب باشد اما نتوانید محیطی مناسب جهت نشستن مشتریان و میهمانان را فراهم کنید عملا می توان گفت که بازار خود را از دست خواهید داد.

در کنار داشتن  تجهیزات برای آشپزخانه صنعتی  که حتما برای  شروع یک فعالیت تجاری و صنعتی مورد نیاز است باید سالن پخت و پز شما فضای کافی را برای رفت و آمد و انجام کارهای مربوطه را دارا باشد تا خللی در کارها ایجاد نشود.باید به فکر روزهایی باشید که مشتریان و سفارشات زیادی دارید و قطعا محیط آشپزخانه شما شلوغ خواهد شد و در این هنگام اگر فضای کافی برای رفت و آمد و انجام کارها نباشد به نظرتان چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

مجموعه شما در هر کجای ایران که باشد مهم نیست ما به راحتی می توانیم کلیه مسئولیت تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را به عهده بگیریم و در کمترین زمان ممکن انچه که شما می خواهید را برایتان فراهم کنیم.سعی نموده ایم تا در ابزار و لوازمی که برای مشتریان خود در این مورد استفاده می کنیم ز بهترین و بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنیم.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه حتما پیشنهاد می کنیم از بخش تماس با ما سایت با ما در ارتباط باشید.

اما برگردیم به توضیحات بیشتری در مورد نوع طراحی سالن آشپزخانه صنعتی شما. باید فضای موجود دارای ارگونومی لازم باشد.باید کارمندان و کارگران با طی کمترین مرحله ممکن بتوانند به اهداف خود دست یابند.این در واقع باعث بالا رفتن کیفیت کار و افزایش راندمان مجموعه شما خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی