مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

مروری بر تجهیزات هتل

خیلی از ما تجربه اقامت در هتل هایی را داریم که با تعریفمان از یک هتل خوب فاصله زیادی داشته اند. هتل هایی که به اندازه کافی تمیز نبوده اند، کارکنانشان اصول برخورد با مهمان را نمیدانسته اند یا امکانات ضروری را نداشته اند. اما یادمان باشد که کارکنان هتل ها هم انتظارهایی از مهمانانشان دارند که گاهی به آنها توجه نمی کنیم. اگر می خواهیم مهمانان خوبی برای هتل باشیم، بد نیست حواسمان به این نکته های ریز باشد:

1- زباله ها را در سطل زباله بریزیم، مخصوصا اگر این زباله ها شامل چیزهایی مثل کاغذ و بطریهای نیمه پر می شوند. کارکنان مسئول نظافت اتاق گاهی نمی توانند کاغذهایی را که نمی خواهید دور بریزید و کاغذهایی که لازمشان دارید را از هم جدا کنندو بنابراین ممکن است بعضی چیزهایی را که از نظر شما زباله هستند سر جایشان بگذارند.

2- لباس هایتان را آویزان کنید. ولو کردن لباس ها روی تخت شاید به مذاق شما خوش بیاید، اما در عوض کار نظافتچی اتاق را سخت تر می کند. بهتر است لباسهایتان را توی کمد، چمدان یا کشو بگذارید، چون نظافتچی ها معمولا از ترس مهمان های بدخلقی که دلشان نمی خواهد کسی وسایلشان را جا به جا کند، به لباس های روی تخت دست نمی زنند و بنا براین بخشی از اتاق شما کثیف باقی می ماند.

3- به نظافت چی ها انعام بدهید. وقتی از اتاق بیرون میروید، کمی پول با یک یادداشت روی میز بگذارید که نشان بدهد این پول را برای انعام نظافتچی ها در نظر گرفته اید. اینطوری هم قدردانی و ادبتان را نشان داده اید و هم احتمالا اتاقتان را تمیزتر از همیشه تحویل می گیرید.

4- قبل از تخلیه اتاق، دقت کنید که چیزی را توی کمدها، کشوها یا گاو صندوق جا نگذاشته باشید. اتاق را تا حد ممکن تمیز و مرتب تحویل دهیدو یادتان باشد که برداشتن خرده ریزهایی مثل صابون و شامپو و حوله از اتاق کار چندان مودبانه ای نیست!

تجهیزات هتل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
الهام کشاورز

تجهیزات هتل

نظرات (۳)

۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۴ تصمیم گیری چند معیاره
توضیحات خوبیه، ولی خب کم پیش میاد کسی رعایت کنه
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۶ روش های تصمیم گیری چند معیاره
کاش یه مقاله هم بنویسید برای میزبانان هتل

روش های تصمیم گیری چند معیاره
۲۹ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۱۶ تحلیل سلسله مراتبی

به نظرم افرادی که زیاد مسافرت میرن باید ملافه داشته باشن چون آدم نمیدونه برای هتل چجوری شسته میشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی