مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

تجهیزات رستوران مدرن و پیشرفته با آسان آشپز

تجهیزات رستوران و آنچه که باید در این رابطه بدانید


در این بخش می خواهیم بپردازیم به مقوله تجهیزات رستوران اینکه باید برای تجهیز نمودن یک رستوران به صورت مدرن از کجا و چگونه شروع کنیم.قبل از هر چیز بهتر می دانیم در همین ابتدا عنوان کنیم که مجموعه آسانن آشپز با وجود کادری مجرب و حرفه ای و تجربه چندین ساله در این زمینه آماده ارائه راه کارهای مناسب در جهت تجهیز نمودن رستوران های شما عزیزان می باشد.در صورت تمایل به مشاوره می توانید از بخش تماس با ما سایت به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.خب در مورد اهمیت رستوران می توان اینگونه آغاز کرد که یک رستوران خوب از دید مشتری رستورانی است که علاوه بر کیفیت بالایی که در مواد خوراکی خود ارائه می دهد در ایجاد محیطی دلنشین و استفاده از ابزار و لوازمی مدرن و شیک بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.پس بهتر است در این بخش برای اینکه به خوبی درک کنید چقدر نوع تجهیزاتی که در رستوران به کار می برید می تواند مهم و سرنوشت ساز باشد به ذکر خصوصیات یک رستوران موفق بپردازیم :
همه ما ایرانی ها یکی از تفریحات خود را معمولا غذا خوردن در محیط بیرون از خانه می دانیم و دوست داریم حتی برای یک بار در ماه هم که شده به رستورانی شیک رفته و غذای خود را در محیطی متفاوت تر از منزل میل نماییم.اما اینکه در میان انبوه رستوران های موجود در شهر کدام را انتخاب کنیم قطعا برای خود فاکتورهایی داریم و سعی خواهیم کرد تا با تناسب به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم گزینه ای مناسب را برای این کار انتخاب نماییم.

1-شاید اولین چیزی که برای هر کسی مهم باشد لزوم رعایت بهداشت در محیط رستوران است.خب به نظر شما اولین چیزی که می تواند در این زمینه حداقل از لحاظ بصری کمک نماید آیا وجود تجهیزات برای رستوران نیست ؟آیا داشتن ابزار و لوازمی مدرن و شیک نمی تواند این حس را در مشتری ایجاد نماید که محیط فوق دارای بهداشت مناسب است.بله شما اگر واقعا بهداشت هم به خوبی در محیط رستورانی خود رعایت نمایید اما اگر از تجهیزات کهنه و فرسوده و قدیمی استفاده نمایید معمولا حسی منفی را به مشتری القا خواهید کرد که احتمالا محیط فوق از بهداشت مناسبی برخوردار نیست.
بسیاری از افراد هستند که شاید چند شبی را در ماه تصمیم می گیرند با خانواده به رستوران بروند و غذای خود را در بیرون از خانه میل کنند ، در این مطلب ویژگی های یک رستوران خوب را به شما می گوییم. با ما همراه باشید.
یکی از تفریح های ما ایرانی ها غذا خوردن بیرون از منزل است. خیلی از خانواده ها با توجه به درآمدشان به سراغ رستوران های گران و ارزان قیمت می روند و ساعتی را در کنار عزیزانشان می گذرانند. غافل از اینکه باید برای انتخاب یک رستوران، به نکته های بسیاری به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه توجه کرد. این ویژگی ها، همان موضوعی است که ما می خواهیم در صفحه پوستر این شماره به آنها بپردازیم و 12 مورد از مهم ترین هایشان را برایتان بازگو کنیم.
یکی از فاکتورهای موفقیت در رستوران های امروزی داشتن محیطی است که مشتری بتواند به راحتی محل تهیه وغذا را مشاهده نماید.در واقع رستوران هایی که بخش سرو غذایشان توسط مشتریان قابل رویت است معمولا از استقبال بیشتری برخوردار می شوند.خوب باز هم شما قضاوت کنید آیا یک آشزخانه مدرن بهتر است که توسط مشتری دیده شود و یا آشپزخانه ای که از تجهیزات و لوازم قدیمی و کهنه در حال استفاده باشد ولو اینکه کاملا موارد بهداشتی هم در ان رعایت شده باشد .؟
داشتن یک سیستم تهویه مناسب نیز جز فاکتورهای خوب و مثبت یک رستوران است اگر سیستم تهویه رستورانی هم جزیی از تجهیزات رستوران بدانیم باز هم بر اهمیت این موضوع تاکید دارد.
اما سالنی که قرار است درآنجا مشتریان به صرف غذا مشغول شوند از میزها و صندلی ها گرفته تا طراحی خود سالن همه و همه کمک خواهند کرد تا فضایی مناسب را خلق نماید و مشتری با کمال ارامش بتواند لحظاتی خوب را تجربه نماید. آیا میز و صندلی مدرن و شیک نمی تواند جزیی از لوازم و تجهیزات رستوران باشد ؟
بله تا اینجای کار فرض کنیم دقیقا توانسته باشیم اهمیت داشتن تجهیزاتی مدرن و خوب را به طور واضح به شما نشان داده باشیم. در واقع اگر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در این راه هزینه نمایید به نوعی برای کار خود سرمایه گذاری کرده اید و مطمئن باشید تاثیرات مثبت ان را در توسعه و رونق کسب و کار خود به زودی خواهید دید.
اما در این بخش به ذکر چند نکته مهم دیگر اشاره می کنیم که جدا از مبحث تجهیزات رستوران می تواند در روند موفقیت شما بسیار تاثیر گذار باشد:
1-داشتن نیروهایی مودب و خوش برخورد و شیک پوش در محیط رستوران می تواند در جذب مشتریان و میزان بالا رفتن رضایت انها بسیار تاثیر گذار باشد.پس حتما در انتخاب نیروهای خوب و مجرب نهایت دقت را به عمل آورید.
2-اگر مسئول رستوران بتواند در سالن و در کنار مشتریان باشد و در زمان های مختلف اگر آنها نیاز به کمک داشتند و یا سوالی در ذهنشان در مورد نحوه تهیه غذا و میزان کیفیت آن بود بتواند با حضور سریع در کنار میزهای ایشان به پاسخگویی بپردازد.این موضوع باعث ایجاد دلگرمی به مشتری شده و با این کار برای او محیطی امن و مطمئن و با کیفیت را متصور خواهید شد.
3-نور بسیار می تواند در میزان زیبایی محیط رستورانی شما موثر باشد . حتما در این زمینه سعی کنید با کمک از یک طراح و دکوراتور بهترین پیشنهادهای ممکن را دریافت کرده و اجرایی نمایید.
4-رستوران خوب رستورانی است که هیچگاه در مصرف مواد غذایی خود زیاده روی نکند.پرس های غذایی که ارائه می دهید باید به اندازه یک فرد عادی باشد و همه به یک اندازه پر شوند. این می تواند حس خوبی را به مشتری دهد و نشان دهنده نظم و دقت شما نیز است.
5-و اما نکته بسیار مهمی که می تواند در آینده شغلی شما بسیار مهم باشد این است که همیشه سعی کنید در سرو غذاهایتان از بهترین و مغذی ترین مواد غذایی استفاده نمایید.این هم به سلامت مشتریان شما کمک خواهد کرد و هم می تواند به نوعی بهترین روش تبلیغ رستوران شما باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
الهام کشاورز

تجهیزات رستوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی