مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

10 غذای چربی سوز شکم

با خوردن این 10 غذای چربی سوز شکم، با چربی های شکم، پهلو و کمرت خداحافظی کن!

در این محصول کوچیک 10 غذای چربی سوز شکم که چربی های کلی بدن خصوصا چربی های شکم رو هدف قرار میدن بهت معرفی میشه!این مواد غذایی با بالا بردن متابولیسم بدن، نرخ چربی سوزی رو افزایش میدن و باعث آب شدن چربی های بدن میشن.
البته این رو بگم که  همه افراد در قسمت شکم چربی دارن حتی کسانی که شکمشون تخته! ولی میزان این چربی در افراد مختلف متفاوته و اگر زیاد باشه باعث بروز مشکلات و بیماری هایی غیر از به هم خوردن تناسب اندام میشه! به غیر از چربی زیر پوست، چربی دور ارگان های اصلی مثل قلب و کبد و .. هم وجود داره که زیادش حتی در افراد خیلی لاغر هم میتونه منجر به بیماری بشه. برای داشتن یک شکم تخت باید 4 عامل خواب کافی، حذف استرس، تحرک و غذای مناسب رو باهم رعایت کنی.

پس اگر یک شکم تخت و عضلانی میخوای این 10 غذای چربی سوز شکم رو در برنامه غذاییت جایگزین مواد مضر کن! بهتر اینه که مواد غذایی مضر از تغذیه روزانه ت حذف بشن و این مواد غذایی جایگزین بشن تا اضافه. فایل «راه حل قطعی آب شدن شکم بانوان» رو هم از بخش دانلود ها حتما دریافت کن تا نوع شکمت رو بشناسی و بهتر بتونی چربی هاش رو از بین ببری!

دونمونه از این غذاها شامل موارد زیر میشن:

 

1- گریپ فروت

کاهش دهنده انسولین و در نتیجه تنظیم متابولیسم و قند خون و نهایتا چربی سوزی!

2-ماهی

ماهی علاوه بر اینکه برای سلامت قلب مفیده حاوی امگا-3 و چربی های مفیدیه که چربی زیر شکم رو کاهش میدن و برای زنانی مفیده که میخوان شکمشون رو آب کنن.
برای دریافت رایگان باقی 10 غذای چربی سوز شکم به پیج زیر مراجعه فرمایید:

http://fitsho.ir/10-belly-fat-burning-food
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی