مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

قانون جذب دیگر جواب نمی دهد

قانون جذب دیگر جواب نمی دهد اگر.....


اجازه می خواهم اول از همه خودم را معرفی کنم من معصومه جعفر زاده هستم  نویسنده کتابهای موفقیت و قانون جذب ، دانش آموخته روانشناسی و حقوق ، با روش زندگی موفقی که داشتم به لطف خدا هر چیزی که خواستم را بدست آورده ام و همیشه دلم می خواست که این تجربیات را در اختیار همگان قرار دهم تا آنها هم بتوانند رشد کرده و به خواسته هایشان برسند .

زمانی که قانون جذب در فیلم راز معرفی شد ، فوق العاده محبوب مردم  شدو اساسا می گفت که شما می توانید هر آنچه را که در زندگیتان می خواهید را جذب کنید: پول ، موفقیت ، ارتباط کامل ، خانه بزرگ ، ماشین و....

در این مسیر، عده ای از مردم زندگی شخصی خودشان را به امپراتوری بزرگی تبدیل کردند و عده ای نیز، ضربه خوردند و این خوش بینی ابتدایی ، جای خود را به سرخوردگی داد.

قانون جذب، حالتی از ذهن است که با آماده کردن موقعیت و شرایط خاص، برای انسان بوجود میاید و در آن حالت ذهنی، انسان هرچه که بخواهد ، محیا می شود.موقعیت و شرایط مخصوصی که موجب به کار افتادن قانون جذب در جهت مثبت می شود مجموع حالتهایی هستند که هر باوری را تغییر می دهند ، و افراد،  تا زمانی که تغییراتی را که در ااینجا ارائه کرده ایم را ایجاد نکنند و برای خود بوجود نیاورند، به اهدافشان نمی رسند و قانون جذب برای آنها عمل نمی کند.

 

 

حال به این می پردازیم که قانون جذب برای چه کسانی جواب نمیدهد؟

1 –کسانی که از خداوند نمی خواهند و از غیر خدا می خواهند.

شما زمانی اولین شرط ذهنی را برای رسیدن به خواسته تان مهیا می کنید که با منبع اصلی خود اتصال برقرار کنید و عظمت واقعی خود را دریابید.خواستن از غیر خدا ، این اتصال را از بین می برد و قانون جذب ، در جهت عکس آن فعال می شود.


قانون جذب

2 – کسانی که نمی دانند چه می خواهند.

کسانی که خواسته های فراوانی دارندو بر اساس اولویت اهدافشان ،پیش نمی روند هیچگاه موفق نمی شوند.

راهکار:  اولویت اصلی خودتان را انتخاب کرده و بعد از رسیدن به آن هدف، بر هدف دیگرتان تمرکز کنید.

3 – کسانی که شروع نمی کنند و قدم بر نمی دارند و فقط خواسته شان را مشخص کرده اند و برنامه ریزی اجرایی ندارند.

مرحله بسیار مهمی که در فیلم راز عنوان نشد و به اندازه مشخص کردن هدف ، مهم است، برداشتن اولین قدم و شروع کار است ، حتی اگر شما هدفتان را مشخص کرده و هر روز به آن فکر کنید ، تا اقدام عملی در جهت این هدف انجام نداده اید موفق نمی شوید.

این خیلی ساده است:

خداوند می فرماید: " بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ". خواندن خداوند، به تنهایی شامل مجموعه ای از رفتارهایی است که در جهت رسیدن به هدف انجام می شود، خواندن ، فقط خواستن نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
الهام کشاورز

قانون جذب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی