مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

اهمیت لبخند زیبا در زندگی

در مقوله ی زیبایی لبخند می توان گفت وقتی یک خنده زیبا می باشد که لبخندش نیز زیبا باشدو اصلاحات طرح لبخند مورد نظر روی آن انجام گیرد. اصلاح طرح لبخند راه و روشی ست که برای  خنده ای زیبا صورت می گیرد که این عوامل به چه صورت انجام می گیرد که می توان از آنها به ؛ بریج دندان ، ارتودونسی دندان ، کاشت دندان  و سفید کردن آن با روش های موجود ، روکش دندان ها و  حفاظت و جلوگیری از تیره شدن آنها  ،اشاره کرد که می تواند از عوامل خنده ی زیبا و اصلاحات آن باشد. در مباحث قبل ذکر کردیم که اصلاح طرح لبخند می تواند به بهتر شدن رنگ دندانها (سفید تر شدن رنگشان)و فاصله ی بین دندان ها و هماهنگی و توازن بین آنها صورت می گیرد ، که از این طریق می توان دندان های زیبا و لبخند جذاب ودر نتیجه خنده ی زیبا و جذاب و خیره کننده و دلبرو تری داشته باشیم. از مزایای ایجاد خنده ی زیبا و اصلاح طرح لبخند می تواند موارد روبه رو باشد:سلامتی ، زیبایی ، ظاهر جذاب، تجدید و بهبود عملکرد دندان ، که می توانید مشکلات و فاکتور های نا مناسب ایجاد لبخند زیبا را از درست کنید، که زندگی ساده تر و آسوده تر و پر اعتماد به نفس تر و شادو خوشحالتری را برای خود به ارمغان بیاورید. 

در واقع این مسئله ،اصلی است که اهمیت آن هیچ وقت کمتر از آن چیزی که بیان می شود نیست بلکه بیشتر و بالاتر از آن نیز می باشد و داشتن اصلاح طرح لبخند می توانید به زندگی و شخصیت خود کمک فراوانی بکنید و خود را از لحاظ ها ی مختلفی بیمه کنید. از اولین چیزهایی که در برخورد با افارد دیگر در شما به چشم می خورد همان لبخند شماست که با همین لبخند شما رابطه ی خود را شروع می کنید و به افراد مختلف اجازه می دهید که دلنشین بودن شما را مشاهده کنند و این خد تأثیرات فراوانی را در برخورد با غریبه و آشنا ایجاد می کند و به نوبه ی خود در ایجاد اعتماد به نفس و خود باوری و روابط ساده ی اجتماعی شما تأثیرگذار باشد و حس عدم اطمینان و ناامنی و استرس و تشویش را ا ز شما دور کند و شما را در روابط اجتماعی موفق  تر گرداند. یکی از مورد های مهمی که شما در برای خود انجام می دهید و به واسطه ی آن می توانید کمک بزرگ و فراوانی به خود کنید همین اصلاح طرح لبخند است که همان خنده ی زیبا را ایجا د می کند و از بهترین سرمایه گذاری های شما برای تضمین زیبایی خنده  درنتیجه لبخند زیبا می باشد که بعدها می تواند در ایجاد  زیبایی های پی در پی برای شما تأثیر گذار باشد که این زیبایی به طبع و موارد دیگر با فرم و شکل گیری به زیبایی ها ی دیگر در صورت شما منجر می شود. 

یکی از راه های ایجاد کیفیت بیشتر در زندگی خود ، اصلاح طرح لبخند و خنده ی زیبا می باشد ، که شما در خیلی از موارد  به خرج کردن پول خود در راه هایی چون لباس های گران قیمت و سفرها ی غیرضروری و ظروف آشپزخانه و تابلوها و وسایل گران قیمت بی استفاده و.... می گذارید که در واقع از اصل زندگی و کیفیت زندگی خود دور می کنید و این خود در خیلی از موارد به شما  در زندگی به اندازه ی اصلاح طرح لبخند کمک نمی کند و در واقع اصلاح طرح لبخند و خنده ی زیبا به شما در خیلی از موارد در ایجاد فاکتورههای مهم زندگی یاری می رساند و شما را زودتر به ظاهر دل خواه خود می رساند.
 امروزه عمل بینی در بین افراد بسیار باب شده و خیلی از افراد برای زیبایی ظاهر و صورت خود به عمل بینی روی می آورند . در واقع عمل بینی خود به تنهایی نمی تواند عامل زیبایی باشد بلکه لبخند و دندان ها قبل از بینی به چشم می خورد و از عمل بینی از اهمیت بیشترری برخوردارند. عده ای هم حتی بعد از عمل بینی باز هم  از ظاهر خود احساس نارضایتی می کنند و می گویند این همه برای بینی خود هزینه کرده ایم ولی به ان شکل و ظاهری که می خواهیم نرسیده ایم که باز هم یک فاجعه ی هولناک رابرای خود ایجاد می کنند و باز  هم به عمل همان بینی عمل شده ی خود می پردازند . 

که بعدها با اتفاقات  غیر منتظره در زندگی خود مواجه می شوند و خود را به دست جراحی های غیر قابل پیش بینی و بیشتر وقتها نا گوار می سپارند . در اقع ما به این افراد توصیه میکنیم قبل از اینکه به عمل بینی خود بپردازند ، درصدد اصلاح طرح لبخند خود بپر دازند و با اصلاح طرح لبخند هم حتی تجربه ثابت کرده بینی نیز به فرم زیبا ی خود در خواهد آمد . و پس از اصلاح طرح لبخند خیلی از موارد در ظاهر درست تر و زیباتر خواهد بود و شما می توانید زیبایی خود را بیشتر تضمین کنیم و قبل از انجام هر گونه ی عمل زیبایی به  دندانپزشک زیبایی مراجعه کنند و از شر هزینه های سنگین عمل های زیبایی دیگر خلاص  شوند و خود را با این عمل تضمین کنند. ما به افرادی که می خواهند به عمل زیبایی خنده بپردازند توصیه می کنیم به کلینک ها ی دندانپزشکی مراجعه کرده و را ه های در مان  را درست و دونه به دونه انجام داده و عواقب و نتایج خوب را مشاهده کنند و بعد اگر نتیجه ی دل خواه را نگرفتید می توانید بعد از آن به عملبینی و اجزای دیگر صورت خود بپردازید که من این اطمینان صد در صد را به شما میدهم که نتیجه ی دل خواه خود را بدون شک با مراجعه به پزشک مجرب خواهید رسید. و شما به اعتماد به نفس و زیبایی خود بهای بیشتری می دهید.  زیبایی شما در لبخند و خنده ی شما نمای بیشتری خواهد یافت و شما را دارای اعتماد به نفس و خود باوری بیشتری در روابط اجتماعی و عاطفی می کند و این  به شما بهای بیشتری می دهد و بهتر و متفاوت تر و خاص تر و زیبا تر جلوه می کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی