مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
رهایی از کارمندی با قانون جذب:

آیا دوست داری که از حقوق کارمندی با ایده و کسب و کاری بهتر به ماهی چند میلیون تومان دست پیدا کنی؟

از چه فنونی استفاده کنی که از حقوق قیچی شده یا بریده شده به درآمد بی کران برسی؟

فوت و فن نجات یافتن از حقوقهای تعیین شده!!!

فوت و فن رهایی از حقوقهای تعیین شده!!!

همه چیز شدنی ست چنانچه خودت بخواهی و خودت رو باور داشته باشی!!!!

زندگی کردن بر اساس قانون جذب یک تفکر و یک روش زندگیه مثلا همانطور که شما به فروشگاه میری و سفارش میدی ، با فکر کردن و احساس کردنت هم به کائنات و جهان هستی سفارش میدی ،و جهان هستی هم اونو ثبت می کنه و روزی ، این رو به تو پس میده. توجهت به چیزهای خوش آیند و مثبت باشه چون آن چیزیه که به جهان هستی میدی و همان رو به تو میده. اگه می خوای بر زندگی مالی خودت حاکم بشی و برنامه منسجمی رو در استقلال مالی خودت ، در نظر بگیری باید با من همراه بشی و من با ده قدم ساده اون موارد رو با تو گام به گام پیش میرم تا به هدفت برسی.

فورا سر اصل مطلب میرم :

1 – اولین قدم:

اولین قدم رهایی از وابستگی مالی ، که کارمندی هم ، یکی از اون وابستگی هست ، از شفاف سازی افکار و احساست شروع میشه .عقاید و فکرت رو از محدودیت کارمندی بیرون بیار و فکرت رو به پولی بیشتر از درآمدت ، عادت بده .

آگاهی کسب کن که چطور می تونی این کار رو انجام بدی !!! منظور من از آگاهی ، که عنوان کردم دانش و روشهای حل و فصل مسائل مالی یا حسابداری نیست، بلکه آگاهی از پول و درک ارزش پول و درک چگونگی کارکرد قانون جذب در زندگیته که به تو یاد میده که چگونه زندگیتو در همه عرصه ها با کیفیت و پر بار کنی.تو با آگاهیت در مورد پول ، زندگی سرشار از فراوانی رو تجربه می کنی.موضوع پول ، موضوع قدرته و کسی که کسب و کاری برای خودش داره در واقع صاحب قدرتی هست که زیردست اون نداره .کسانی که از نظر مالی مستقل هستن به طور غریزی ارتباط میان پول و قدرت رو پیدا کردن . زمانی که صحبت از قدرت به میون میاد باید درک جدیدی از اون کسب کنی.منظور من از قدرت ، زور گویی به بچه ها یا به مردم نیست منظور من ، داشتن نفوذ بر زندگی شخصی خودته ! ! کسی که صاحب قدرته از زندگی خودش ، توانایی و استعداد هاش خبر داره و با اونا چیزی می سازه.

2 – دومین قدم:

داشتن نظم و نظافت در اندیشه ، دومین قدم هست، چگونه می اندیشی؟ آیا زیادی خیالاتی هستی ؟ آیا در فکرت تردید داری که موفق میشی؟ اندیشه های منفی ، میکروبهای فکری هستن که ذهن ما رو بیمار می کنن ، از محدودیت فکری مثل تردید و دودلی رهایی پیدا کن .


حس و حالت رو به سمت هدفی که داری سوق بده!!!

دلیل اینکه بعضی از افراد به هدفشون نمی رسن اینه که فقط به فکر حسو حالشون هستن و اونو بدون مدیریت رها کردن. وقتی که حس و حالت و مدیریت نمی کنی دیگه حال نمی کنی از خواب پاشی !!! دیگه دنبال اهدافت نیستی چون حاضر نیستی منطقه آسایش و راحتی خودتو ترک کنی .هر روز که به رویاهات " نه " بگی ممکنه شش ماه یا یکسال رویاتو عقب بیاندازی . همون یه روز .....همون یه روز که از خواب بلند نشدی، میتونه رویاتو عقب بیاندازه . همان یک روز که بلند نمیشی ممکنه تمام موفقیتهات رو از دست بدی !!! ممکنه تمام موفقیتهات بستگی به همان یک روز داشته باشه !!! اجازه نده احساساتت تو رو کنترل کنه و خودت مدیریتش کن.

ما موجوداتی احساساتی هستیم و از نظر فکری بسیار قدرتمند!!! ولی لازم داریم به این احساسات نظم بدیم . اگه احساساتت رو در دست نگیری ، اونا از تو سوء استفاده خواهند کرد.

بگو : " اینجا کنترل همه چیز دست منه .من در راه رسیدن به هدفم اشتیاق دارم و این همون چیزیه که براش مبارزه می کنم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی