مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

کسب در آمد از طریق اینترنت

کسب در آمد از طریق اینترنت مد نظر افراد زیادی بوده و بسیاری افراد در اول راه گول تبلیغات فریبنده را می خورند و تصور می کنند تنها با راه اندازی یک وب سایت می توانند کسب در آمد از طریق اینترنت داشتهه باشند.اما حقیقت چیز دیگری است.بسیاری از وب سایت ها با فروش بسته های آموزشی در آمد اینترنتی اقدام به فروش محصولاتی را می نمایند و افراد زیادی تحخت تاثیر این تبلیغات اقدام به خرید این بسته ها می کنند و در همان ابتدا تصورشان این است که با مشاهده چندید فیلم آموزشی می توان اینترنتی پول در آورد.

 اما حقیقت چیز دیگری است.همانطور که در بسیاری از این بسته ها تبلیغاتی مبنی بر آموزش طراحی سایت در یک روز و تبلیغاتی از این قبیل را بسیار می بینید.تبلیغاتی با مضمون سایتتو بسیاز و کسب در آمد کن و میلیون ها تومان در ماه در آمد داشته باش.سپس اقدام به آموزش یک سیستم مدیریت محتوا نظیر وردپرس یا جوملا می نمایند و از این طریق و تنها با چند کلیک ساده می توان یک وب سایت ایجاد کرد.اما آیا واقعا می توان با یک وب سایت بدون بازدید کننده کسب در آمد از طریق اینترنت داشت؟جواب شما مشخص است.

 

کسب در آمد از طریق اینترنت

 

خیر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کار بسیار ساده است.اما اینکه این فروشگاه دیده شود و بتواند محصولی را بفروشد بسیار مشکل است.شما در بسیاری از سایت های همکاری در فروش می توانید به راحتی و بدون یک ریال سرمایه یک وب سایت فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید.اما چنانچه سالها روی آن ایستادگی کنید خواهید دید که نمی توانید حتی یک ریال از آن کسب در آمد کنید.از این رو هرگز گول تبلیغات فریبنده را نخورید.برای در آمد اینترنتی نیاز به استفاده همزمان از دانش و تجربه می باشد و باید بدانید که چطور می توانید بازدید کننده ها هدفمند را بسمت سایت خود بکشانید.

 

کسب در آمد اینترنتی

یکی از روش هایی که این روزها شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده تا از طریق آن تولید در امد کنند روش کسب در آمد اینترنتی می باشد.این روزها اگر چرخی در فضای مجازی بزنید حتما با تبلیغات زیاید روبروو خواهید شد که در حال معرفی روش های مختلف در امد زایی میلیونی هستند و شاید خیلی ها هم گولل شاهر تبلیغات را بخورند و بروی انها نیز کلیک کنند.چیزی که هست باید بدانید برای رسیدن به در آمدی خوب و مطمئن حتی در فضای مجازی باید از علم و دانش لازم و کافی در ان زمینه برخوردار باشید و تلاش کافی را انجام دهید.
شاید در اول به نظر ساده بیاید و فکر کنید تنها با داشتن یک سایت اینترنتی می توانید به تولید در امد برسید اما کار به همین سادگی نخواهد بود و می بایست حتما تجربه لازم در این زمینه را داشته باشید تا بتوان از سایت شما انتظار تولید در امد را داشت.ابتدا باید ببینید چه محصولی را برای عرضه کردن می خواهید در سایت معرفی کنید و یا چه خدماتی می توانید ارائه دهید. دوم اینکه میزان در /امد یک سایت به مسیزان بازدید هایی که از آن انجام می شود بستگی دارد . سایت شما به راستی چه میزان بازدید کننده هدفمند دارد؟برای اینکه بتوانید میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید تا بتوانید به کسب در آمد اینترنتی فکر کنید باید علم آن را داشته باشید و بدون داشتن علم لازم و تجربه کافی نمی توان در این راه موفق شد.

 

خوشبختانه این روزها می توان در هر خانه ای یک کامپیوتر و یک خط تلفن یافت و شما اگر واقعا علاقه مند هستید تا روشی را برای کسب در آمد اینترنتی داشته باشید کافیست تا کامپیوتر خود را به اینترنت متصل نمایید و به دنبال آن زمینه ای که می خواهید در آن تولید در آمد داشته باشید بگردید و اطلاعات لازم را کسب نمایید . مهمترین سرمایه در کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از اینکه پول باشد میزان اطلاعات تخصصی است که شما دارید.پس تا می توانید با در حوزه ای که می خواهید فعالیت کنید اقدام به کسب اطلاعات نمایید تا بتوانید برای خود در این راه آینده ای روشن را متصور شوید.

 

کسب در آمد اینترنتی

 

کسب در آمد از اینترنت

کسب در آمد از اینترنت امروزه بسیار پر طرفدار است وضمن اینکه می توان در آمدی بدون سقف داشت ، برحتی و در منزل یا هر جای دنیا تنها با داشتن یک کامپیوتر و اینترنت امکان پذیر است و این مزایای بسیار مهمم باعث شده تا کسب در آمد از اینترنت روز به روز محبوب تر گردد.

 


و اما در ادامه می خواهیم چند روش ساده کسب در آمد از اینترنت را به شما معرفی کنیم.از مهم ترین راهکار ها برای در آمد آنلاین می توان جذب تبلیغات برای وب سایتتان را نام برد.بسیاری از سایت ها اقدام به فروش جایگاه های بنر تبلیغاتی می کنند و از این رو می توانند ماهانه در آمد مناسب و قابل توجه و البته بی دردسری را تجربه کنند.اما همه چیر به همین آسانی نیست.
در ابتدا می بایست شما بتوانید وب سایتی را راه اندازی کنید و همچنین بتوانید آن را به تعداد بازدید کننده ی زیاد در طول روز برسانید و آن را بسیار محبو و پر طرفدار کنید.این فرایند نیاز به صرف زمان بسیاری دارد.زیرا می بایست ساعت ها مشغول تولید محتوای جذاب برای درج آن در سایتن خودتان باشید.اگر سایت شما برای بازدید کنندگان جذابیت نداشته باشد نمی توانید از طریق تبلیغات در آن کسب در آمد کنید.تعداد بازدید کننده کم بمنسظور ارزش کم ریالی یک وب سایت می باشد.


اگر بتوانید یک سایت را راه اندازی کنید و تعداد بازدید کننده بسیاری را در طول روز بسمت آن بکشانید می توانید از طریق فروش پاپ آپ نیز از آن کسب در آمد کنید.به این شکل که شما یک کد را در سایت خود قرار می دهید و هر بار که سایت شما باز شود بطور همزمان ممکن است یک یا چند سایت دیگر نیز در کنار آن باز شوند و صاحبان آن سایت ها بابت دیده شدن وب سایتشان به شما مبلغی را بابت هر بازدید پرداخت می کنند.
یکی دیگر از راههای کسب در آمد از اینترنت راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد.اما بدلیل رقابتی بودن فروش محصولات از اینترنت شما می بایست تلاش زیادی را برای سایت خودتان بکنید تا بتوانید بازدید کننده را مجاب کنید تا از شما کالایی را بخرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی