مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

سال 94 سال رویایی موفقیت مالی تو خواهد بود اگر...

راز و رمز های موفقیت مالی را کشف کنید!
دوست خوبم، هرگز این تصور و فکر غلط رو به ذهنت راه نده که موفقیت مالی ، خارج از دسترس تویه و چیزیه که تو نمی تونی تجربه اش کنی، اما این رو هم بدون که دستیابی به موفقیت مالی یک پیش شرط ضروری داره: که متعهد به اون بشی!

سال 94 سال رویایی موفقیت مالی تو خواهد بود اگر...

 

گام های مهم و کلیدی ای وجود داره که می تونی این گام ها رو در سال 94 اجرایی کنی تا سال 94 رو به بهترین سال سرشار از موفقیت های مالیت تبدلی کنی، سالی که تا حالا تجربه اش رو نداشتی!

گام اول: یکبار و برای همیشه، خودت رو از شر افکار منفی و محدود کننده ی مالی رها کن!

اولین گام برای ساختن یک سال سرشار از موفقیت های مالی اینه که خودت رو از شر تمامی افکار و باورهای منفی ای که در مورد پول و ثروت داری رها کنی. البته ناگفته نمونه که این پروسه، چندان هم کار راحتی نیست ولی بهت تضمین میدم که تا این تا تغییر بزرگ رو در خودت شکل ندی، هیچ چیزی در زندگیت تغییر نمیکنه...

اگر مدام تمرکزت رو به کمبودها، خرابی ها، بدی ها، ناخواسته ها و ... بدی، مطمین باش که صرفا همین موارد رو با شدت بیشتری به زندگیت جذب خواهی کرد. ازت میخوام که از همین امروز این ماموریت مهم رو شروع کنی و تمامی باورهایی که در رابطه با پول و ثروت داری رو به چالش بکشی، باورهای خراب و منفی رو شناسایی کنی و فورا اونها رو با باورهایی مثبت، سازنده و ثروت آفرین جایگزین کنی.

اجازه بده که به برخی از مواردی اشاره کنم که می تونه در این زمینه بهت کمک کنه:

به جملات و عبارات های تاکیدی مثبت و سازنده گوش بده و این پروسه رو حداقل به مدت 21 شب دنبال کن و ادامه بده. هر شب قبل از خواب، هر روز به محض بیدار شدن از خواب و حتی در طول روز، مدام به این عبارت های تاکیدی مثبت گوش بده و اجازه بده این عبارت ها برای تو تکرار بشه تا کم کم به ضمیر ناخودآگاهت نفوذ کنه. می تونی از محصول 30 روز با قدرتمندترین عبارت های تاکیدی مثبت استفاده کنی یا خودت شخصا یک فایل صوتی از عبارت های مثبت تهیه کنی و مدام بهش گوش بدی.

تمرکز و خود هیپنوتیزم رو فراموش نکن، با هیپنوتیزم و مدیتیشن می تونی راحت تر تمرکزت رو به ثروت و فراوانی بدی. می تونی از فایل های خود هیپنوتیزم موجود در سایت مثل آهنربای پول و ثروت، دستیابی به اهداف مالی و ... استفاده کنی یا با استفاده از هر روشی که بلدی شخصا بر روی ثروت و فراوانی، مراقبه و مدیتیشن داشته باشی.

سعی کن همواره نگرشی مثبت داشته باشی و همواره این نگرش مثبت رو حفظ کنی. زمانی که دچار احساسات منفی، استرس، نگرانی و ... شدی، چند نفس عمیق بکش و اجازه بده این احساسات منفی وجودت رو رها کنه، فورا توجه و تمرکزت رو به مواردی بده که دوستشون داری... توجه و تمرکزت رو به مواردی بدی که خوشحالت میکنه.

و یادت باشه دوست خوبم که ثروت، صرفا یک ابزاره، خود پول نمی تونه خوشحالت کنه و حس و حال خوبی بهت بده، بلکه این پول وسیله ایه که بهت کمک میکنه اهدافی که داری رو خلق کنی. پس سعی کن به شادی، حس خوب و اهدافی که داری تمرکز کنی تا پول و ثروت اتوماتیک و به راحتی وارد زندگیت بشه!

گام دوم: اقدامات الهام شده انجام بده!

به محض اینکه از شر باورهای منفی و مخرب رها شدی و مطمین شدی که ذهنی پروگرم شده و آماده برای جذب ثروت رو در خودت شکل دادی، وقتشه که اقدامات الهام شده یا inspired action داشته باشی. به ندای قلبت گوش کن، کاینات همیشه گام هایی که لازمه انجام بدی رو به طرق مختلف بهت میگه، کافیه این الهامات رو از کاینات و ندای درونیت دریافت کنی و با اقدامات هدفمند و الهام شده، اونها رو به نتیجه برسونی.

هرگز و تحت هیچ شرایطی دست دست نکن! همین حالا تصمیم بگیر که امسال رو به بهترین سال موفقیت مالی تبدلیل کنی و فورا دست به کار شو تا این هدف رو خلق کنی.

از شرایط فعلیت شروع کن، چطور می تونی شرایط مالی فعلیت رو یک لول بهتر کنی؟ هر ایده ای که به ذهنت میرسه رو مکتوب کن و فورا دست به کار شو تا بهترین ایده ای که به ذهنت رسیده رو اجرایی کنی.

دوست خوبم، منتظر معجزه یا ایده های عجیب و غریب نباش، فورا دست به کار شو و به خدا و کایناتش نشون بده که آماده ی تغییر هستی، خدای رحمن سریع ترین و راحت ترین راه رو در طول مسیر بهت نشون میده، به شرط اینکه نشون بدی مرد میدون هستی!

اگرچه که این گام ها به نظر بسیار ساده میرسه، اما در مرحله ی اجرا، برای بسیاری از افراد واقعا بسیار سخت و دشواره. پس ازت میخوام که با خودت عهد کنی که این دو گام رو تا زمان دستیابی نهایی به اهداف مالی ای که داری دنبال کنی...

دوست خوبم، به محض اینکه از شر باورها و افکار منفی و محدودکننده رها بشی، درست از اون لحظه همه چیز خیلی جادویی و اتوماتیک برای تو تغییر میکنه. اتفاق هایی برات می افته که واقعا رویایی و دور از باوره و به معنای واقعی کلمه تو رو حیرت زده میکنه... راه بهت نشون داده میشه دوست خوبم، به شرط اینکه همین حالا دست به کار بشی و نشون بدی که مرد میدون هستی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی