مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

راه اندازی کسب و کار چگونه است؟

برای راه اندازی کسب و کار همواره می بایست هوشمندانه عمل کنید.زیرا راه اندازی یک کسب و کار بدون پیش بینی اولیه و آنالیز کردن نیاز های بازار و جامعه منجر به شکست های بزرگی خواهد شد.این امر زمانیی تشدید می باید که شما در یک شغل ثابت حضور دارید و از آن خسته شده اید و ماندن در آن محل و آن محیط کاری برای شما احساس فرسایش و افسردگی را به همراه خواهد داشت.در این حال بسیاری از افراد تصمیم میگیرند اقدام به راه اندازی یک کسبو کار مستقل نمایند و این زمانی است که نیاز به بررسی دقیق دارد و هرگز نباید در این مرحله تعجیل کرد و بی گدار به آب زد.

راه اندازی کسب و کار

 

برای این منظور ابتدا می بایست کسب و کار جدید خود را بصورت نیمه وقت دنبال کنید تا از سختی ها و باتزخوردهای آن مطلع شوید و ببینید آیا ایسن کسب و کار جدید برای شما موثر واقع می شود؟ آیا در آمدتان افزایش پیدا خواهد کرد؟ آیا بار روانی و فشار های موجود از روان و جسم شما کاسته می شود؟ آیا با راه اندازی کسب و کار جدید پیشرفت می کنید؟ آیا این راهی که انتخاب کرده اید ارزش وقت گذاشتن و تلاش را دارد و اینکه می تواند نیاز های مالی شما را برطرف کند ؟
تصورات و دیدی که شما از کسب و کار جدیدتان دارید بسیار مهم تا بدانید سطح توقعاتتان چقدر است ؟باید قدمهای خود را بسیار محکم بر دارید و از شکست های احتمالی مایوس نشوید.پایه ی هر کاری اگر بر روی یقین و اطمینان باشد نتایج خوبی از آن حاصل می شود و قدم هایی که توام با ترس برداشته شوند هرگز نخواهند توانست شما را به سر منتزل نهایی و مقصود مورد نظر خود برسانند.
برای این که بتوانید کسب و کار جدید خود را با ضرایب شکست کمتری راه اندازی کنید نیاز است تا برخی نکات زیر را در نظر بگیرید و به دقت به بررسی آنها و در نهایت عمل به آنها بپردازید.

 

ابتدا ذهن خود را آماده کنید و سعی کنید سختی های پیش رو را آنالیز کنید.سپس باید همه ی آن چیزی که در ذهنتان است را بصورت طرحی قوی برای کسب و کار جدیدتان طراحی کنید و روی کاغذ بیاورید.

اگر احساس می کنید که کاری که می خواهید آن را انجام دهید را به تنهایی از عهده آن بر نمیایید سعی کنید برای راه اندازی کسب و کار خود ، شریکی انتخاب کنید.همانطور که در قبل گفته شد از همان ابتدا سعی نکنید کار جدید را بصورت تمام وقت انجام دهید و سعی کنید آن را بصورت نیمه وقت آغاز کنید.
برای شروع کار جدید وقفه نیندازید و شروع راه اندازی کسب و کار را به زمانی که همه چیز برای شما سخت و تیره شده است موکول نکنید و در ایامی که بر وفق مراد شما هست نیز به فکر کار بهتر و کسب بروزتری باشید.برای کار جدید خود سعی کنید همه ی مراحل را بصورت تقسیم کار و دارای برنامه ریزی انجام دهید.
حالا چنانچه بازخورد مناسب از کار جدید گرفته اید و آینده آن را به خوبی پیش بینی کرده اید مکی توانید از کار قبلی خود استعفا دهید.هر کسب و کار جدید ممکن است با شکست هایی مواجه شود و در این راه شما باید مقاوم باشید و در برابر شکست های احتمالی ایستادگی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی