مقاله های خاص

مقاله های خاص
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان
شماره تماس : 09036355264
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

سئو - آشتی با گوگل

علت بیشترین بازدید شما از وب سایت مورد علاقه تان چیست؟ 

پاسخ واضح است،

بروزرسانی محتوای سایت بر اساس علایق شما!

در حقیقت استراتژی سایت های موفق پر بازدید و پر فروش، محتوای قوی و مناسبی است که بر اساس علایق کاربرانشان تولید می کنند.

اگر دقت داشته باشید، سایت هایی که شما از آنها بیشتر بازدید می کنید در رتبه های بالایی از جستجوی گوگل قرار می گیرند. در حقیقت آنها سایت هایی هستند که با گوگل آشتی کرده اند.

گوگل سایت هایی را دوست دارد که برای علاقه کاربرانشان ارزش قائل هستند و به همین دلیل آنها را در رتبه های بالاتر قرار می دهد. شما چرا از این نکته کلیدی برای سایتتان استفاده نمی کنید!

برای تولید محتوای مناسب می بایست اصول آن را به خوبی بشناسید. در اینجا قصد دارم چند مورد از موارد استراتژی تولید محتوا را برای شما آموزش دهم:

1. سایت رقیبان خود را خوب بشناسید

سعی کنید همیشه محتوای سایت رقیبان خود را با دقت مطالعه کنید. از محتوای آنها الگو برداری کنید اما به هیچ عنوان کپی برداری نکنید. نقاط ضعف و قدرت محتوای آنها را پیدا کنید. اگر خبرنامه دارند حتما در خبرنامه آنها عضو شوید تا از بروزرسانی آنها زود تر از همه مطلع شوید. عکس العمل بازدید کنندگان سایتشان را بر اساس سایت های آماری مانند الکسا و ... بدست آورده و تحلیل کنید. در صورت امکان نظرات کاربرانتان را از سایت رقیبان جویا شوید.

جالب است بدانید که بررسی محتوای سایت رقیبان آنقدر اهمیت دارد که من برای مشتریانم معمولا حداقل بین یک الی سه روز کامل وقت می گذارم تا درصد موفقیت سایت مشتریانم را برای بازاریابی اینترنتی و سئو به بیشترین حالت ممکن برسانم.

2. محتوای سایت را برای بازدید کنندگان بنویسید نه موتورهای جستجو

یکی از ضعف های سایت ها آن است که به جای تولید محتوا برای کاربران، سعی در تولید محتوا برای موتورهای جستجو مثل گوگل دارند. مثلا وقتی وب سایتی مقاله ای در موضوع طراحی سایت در سایت منتشر می کند سعی دارد در هر خط از محتوای خود کلمه طراحی سایت را قرار دهد تا موتورهای جستجو آن سایت را بهتر شناسایی کنند. این موضوع در سایت های آگهی بسیار به چشم می خورد. اما غافل از اینکه در حال حاضر گوگل به محتوای سایت امتیاز و رتبه می دهد نه به تعداد کلمات کلیدی که شما در سایت خود استفاده کرده اید. (چگونه؟)

گوگل به سایت هایی که کاربران زمان بیشتری را جهت مشاهده محتوای آن سپری می کنند امتیاز می دهد؛ در نتیجه اگر شما محتوای خود را فقط برای موتور های جستجو منتشر کنید باعث می شوید که کاربران پس از ورود به سایت و مشاهده چند خط از محتوای بدون کیفیت شما ،از سایت خارج شده و یک امتیاز منفی را برای شما در گوگل ایجاد کنند.

3. همیشه سایت را به روز نگه دارید

گوگل و کاربران از سایت های به روز حمایت می کنند و همیشه از صفحات آنها بازدید می کنند. در صورتی که سایت را به صورت مرتب به روز نکنید بخشی از بازدید کنندگان وفادار خود را از دست می دهید. برای به روز رسانی سایت خود برنامه ریزی کنید و سعی کنید طبق برنامه عمل نمایید و کاربران و موتور های جستجو مثل گوگل را از برنامه خود خبر کنید.

به نظر شما چگونه می شود گوگل را از برنامه بروزرسانی سایت خود مطلع کنیم؟

4. تولید محتوای سایت بر اساس موضوع فعالیت سایت

خاطرم هست یکی از مشتریانم برای سئو سایت درخواست آنالیز سایتش را داشت. موضوع فعالیت ایشان دستگاه تصفیه آب بود اما در محتوای سایت به علت اینکه شغل همسرشان پزشک متخصص زنان بود از مقالات پزشکی استفاده کرده بودند.

همیشه به تمامی مشتریانم تاکید دارم که محتوای سایت را بر اساس موضوع فعالیت سایتشان تولید کنند. این موضوع در نزد گوگل از اهمیت بسزایی برخوردار است. بازدید کنندگان سایت هم نظر مثبتی به سایت هایی که انبوهی از مطالب بی ارتباط را در یک سایت مشاهده کنند نداشته و بلافاصله از آن خارج می شوند.

5. درج تصویر مرتبط با محتوا

همیشه سعی کنید همراه محتوای سایت خود از تصاویر گرافیکی زیبا و جذاب مرتبط با موضوع استفاده کنید. این موضوع علاوه بر اهمیت برای کاربران، برای موتور جستجوی گوگل نیز با اهمیت است.

6. محتوای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

یکی از راههای موثر برای جذب کاربران به سایت و ایجاد حساسیت در موتور های جستجو انتشار محتوای سایتتان در شبکه های اجتماعی است. در همین راستا اگر محتوایی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید توسط دیگران هر چه بیشتر تایید شود گوگل به شما رتبه بهتری خواهد داد.

 

منبع : آموزش طراحی سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
الهام کشاورز

نظرات (۱)

۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۰ هونام سنگ
سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم ممنونم ازتون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی